Gå til innhold

"Winter tights" for utendørs jogging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker det begynner å bli litt kaldt å jogge ute i tights nå. Er det noen som har erfaring med slike "forede tights" som den jeg har lagt ved bilde av her? 5705375360401_001_jpg_439x356_crop-smart

Er de varmere, eller kan jeg like gjerne bruke vanlig tights med en tynn ullongs under?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt flere typer. Nike og Craft blant de "vanlige". Mest fornøyd med Craft pga ekstra vindbeskyttelse foran. Også super til langrenn.

Fikk vintermodellen fra 2XU til jul i fjor, og den sitter helt fantastisk på!! Ikke like varm som NIKE og Craft, men varm nok til en løpetur. På ekstra kalder dager bruker jeg langrennsbukser fra Bjørn Dæhlie. Husker ikke modell, men har stretch hele veien bak og vindbeskyttelse foran. Egentlig veldig lik den fra Craft.

Og ja, de er varmere. Jeg bruker ikke noe under da jeg ikke blir like fort kald på beina.

Anonymous poster hash: 29e0e...00c
Skrevet

Takk for svar. Da spørs det om det ikke blir litt fornyelse av treningsgarderoben mot vinteren. Synes det er litt upraktisk å manøvrere ullongs under tights.

Skrevet

Ikke kjøp Cubus sin. Den er varm nok på og veldig behagelig. Men den er så løs rundt livet, og kun med en snor, så etter å ha løpt en km, så sægger buksa skikkelig.

Anonymous poster hash: a2449...b85
Skrevet

Er det bedre å kjøpe en vintertights enn å bruke ullundertøy? Synes det funker nå som kulda kommer.

Anonymous poster hash: 6bd99...03e
Skrevet

Er det bedre å kjøpe en vintertights enn å bruke ullundertøy? Synes det funker nå som kulda kommer.

Anonymous poster hash: 6bd99...03e

Dette er vel litt smak og behag. Jeg har flere vintertightser, men synes ullundertøy er best uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...