Cata Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Merker det begynner å bli litt kaldt å jogge ute i tights nå. Er det noen som har erfaring med slike "forede tights" som den jeg har lagt ved bilde av her? Er de varmere, eller kan jeg like gjerne bruke vanlig tights med en tynn ullongs under?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Jeg har brukt flere typer. Nike og Craft blant de "vanlige". Mest fornøyd med Craft pga ekstra vindbeskyttelse foran. Også super til langrenn. Fikk vintermodellen fra 2XU til jul i fjor, og den sitter helt fantastisk på!! Ikke like varm som NIKE og Craft, men varm nok til en løpetur. På ekstra kalder dager bruker jeg langrennsbukser fra Bjørn Dæhlie. Husker ikke modell, men har stretch hele veien bak og vindbeskyttelse foran. Egentlig veldig lik den fra Craft. Og ja, de er varmere. Jeg bruker ikke noe under da jeg ikke blir like fort kald på beina. Anonymous poster hash: 29e0e...00c
Cata Skrevet 22. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2014 Takk for svar. Da spørs det om det ikke blir litt fornyelse av treningsgarderoben mot vinteren. Synes det er litt upraktisk å manøvrere ullongs under tights.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #4 Skrevet 22. november 2014 Ikke kjøp Cubus sin. Den er varm nok på og veldig behagelig. Men den er så løs rundt livet, og kun med en snor, så etter å ha løpt en km, så sægger buksa skikkelig. Anonymous poster hash: a2449...b85
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #5 Skrevet 22. november 2014 Er det bedre å kjøpe en vintertights enn å bruke ullundertøy? Synes det funker nå som kulda kommer. Anonymous poster hash: 6bd99...03e
Radon Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Er det bedre å kjøpe en vintertights enn å bruke ullundertøy? Synes det funker nå som kulda kommer. Anonymous poster hash: 6bd99...03e Dette er vel litt smak og behag. Jeg har flere vintertightser, men synes ullundertøy er best uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå