Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid så usikker på hva jeg skal gi folk.. hadde vært hyggelig å se hva dere gir deres nærmeste venner :jepp:

Anonymous poster hash: fc0ac...5e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestevenninnen min får "kjære" av linnea myhre, et voluspa duftlys og karameller.

En annen venninne får en cardigan fra bik bok, og en tredje venninne får tøfler :)

Anonymous poster hash: 2d0db...41b

Skrevet

Jeg kjøper kun til en venninne. Hun får termokopp og en tøff ramme med bilde av meg og henne.

I fjor fikk hun en kurv med snop, sokker, te ol. oppi.

Anonymous poster hash: cf0a6...d78

Gjest Ive Lina
Skrevet

Ingenting .. vi har kuttet ut gaver til venner for mange år siden,

Skrevet

Pulsvarmere og pannebånd som jeg har strikka ☺️

Skrevet

Dette er snakk om en gutt. Jenter er lettere å gi gaver til, synes jeg :P Fyren er gitarist så har lyst til å kjøpe noe innen det, men jeg kan ikke stort om gitarer..

Skrevet

Vi gir ikke gaver til hverandre annet enn noe gøy til pakkelek. Men vi samles alltid til julebord, og det er utrolig kjekt å få til og samle 20 jenter som bor rundt om i hele landet:)

Skrevet

Jeg strikker kluter, makeup-pads og pulsvarmere til venner. Vi gir vanligvis ikke gaver, men tenkte å gi noe smått til dem.

Skrevet (endret)

Ipad, bokserie-set, iskrem-maskin, cards against humanity og skyrim til pc så langt.

Endret av Necasi
Skrevet

Ingenting, for 11 år siden startet vi heller tradisjon med julebord. Vi går ut å spiser og drikker for pengene i stedet.

Skrevet

Gir ingen gaver til venner. Vi gjør heller hyggelige tibg sammen enn å gi hverandre ennå flere ting.

Anonymous poster hash: b5efe...126

Skrevet

De fleste får bøker. Ellers går det mye i pynteting de har ønsket seg, såper, falske negler osv.

Skrevet

Alltid så usikker på hva jeg skal gi folk.. hadde vært hyggelig å se hva dere gir deres nærmeste venner :jepp:

Jeg har kjøpt klær, fesk lang strikke cardigan fra gina til en + statemnet necklace, skjørt og topp sett med smykke til en annen venninne. Siste får en skjorte med øredobber :)

Anonymous poster hash: c781d...62d

Skrevet

Boller fra green gate.

Skrevet

Ingenting.

Anonymous poster hash: 9c453...5b2
Skrevet (endret)

Gir ikke gaver til venner og venners barn, vi fant ut at vi har mer en nok andre gaver å kjøpe. Kjøper til bestekompisen siden han er " onkel" til barna. Han får en tskjorte som det står super onkel på og ull undertøy. Pluss en glasskrukke som ungene har malt med glassmaling med hjemmelagde brente mandler oppi.

Endret av Lalunaa
Skrevet

Jeg gir gave til 3 venninner og mannen til 1 venninne, 4 barn av venninner og en liten oppmerksomhet til en venninne.

Venninne 1: hjemmestrikka lue og votter og muligens en hals. Til mannen hennes strikker jeg enten votter eller lester og gir til familien felles ei lita kurv med hjemmelaget godt og lakris (han elsker lakris). Jeg er med de så mye at hele familien må få :)

Venninne 2: Hjemmestrikka lester og muligens votter, hjemmelaget godt som hun tåler siden hun har mange allergier, og kanskje litt hjemmelagde karameller til mannen som elsker det.

Venninne 3 : Hjemmestrikka lester og votter, og hjemmelaget godt.

Venninne 4(bare en oppmerksomhet): Hjemmelaget godterier ol.

Utgifter til dette er ikke så høye, men det er lagt ned ganske mange arbeidstimer.

Lurer på å strikke noe til en kollega jeg er veldig glad i. Men hun er så guttete og jeg så jentete at det er litt vanskelig å finne på hva. Noen som har en ide?

Anonymous poster hash: fe41d...3b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...