Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker å ta en god rundvask / storvask 2 ganger årlig. En før jul og en til våren igjen.

Når gjør du dette før jul ? Begynnelse av desember? Eller rett før julaften?

Anonymous poster hash: af1a0...1b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig renhold + moms til jul.

Anonymous poster hash: 1d773...a4a
Skrevet

Jeg har begynt å ta storvasken, ved å ta ut alt av skuffer på badet, vaske nedi, kaste gamle produkter, osv. Rundvasken på kjøkkenet og i stuen kommer nok ca i midten av desember, og soverommet rett før den 24. Rett før jul tar jeg også en siste "vanlig" vask over hele huset.

Gjest Ive Lina
Skrevet

Jeg vasker som vanlig. Gjør ikke noe mer fordi det er jul selvom jeg skal ha endel gjester. Holder det rent ved å vaske litt hver dag.

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Liker å ta en god rundvask / storvask 2 ganger årlig. En før jul og en til våren igjen.

Når gjør du dette før jul ? Begynnelse av desember? Eller rett før julaften?

Anonymous poster hash: af1a0...1b5

Begynner på rundvask i slutten av oktober eller begynnelsen av november :)

Gjest Keikolina
Skrevet

Aldri vaska til jul, tar et rom grundig en gang i mnd.

Skrevet

Ja, jeg er vandt til at det skal vaskes rundt til jul så da holder jeg med det og synes det er koselig. Har begynt allerede, snart ferdig. Mangler tv stua, badet, og noe på kjøkkenet. Pleier å bli ferdig med det i november. Med julemusikk på fult går julevasken som en lek! Tar og en grundig vask på våren, for å få av sot av veggene, ve ovnen vår soter så mye så greit å gjøre det.

Skrevet

Tar ingen storvask, ser ingen grunn til å legge ned tid i rundvask midt i stearinlystiden og vedfyringstiden.

Tar kjøleskap, et par skuffer på kjøkkenet, vegger på bad (gjøres med ujevne mellomrom hele året), ellers tar jeg bare den vanlige støvtørkingen, mattene/teppene ut og gulvvask. Regner med å ta det lørdag/søndag før jul. Gjesterommet gjør jeg nok ferdig før det.

Skrevet

I år tar jeg det første neste helg, for da har jeg god tid til det. Blir også en ekstra nøye vask av gulv, bad og overflater lille julaften.

Skrevet

Tror jeg tar en stor rengjøring bittelille julaften :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...