AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Er på utkikk etter bolig og skulle i helgen på visning på et hus. Det har ligget ute på finn.no i flere måneder og prisen ble redusert for et par uker siden, slik at vi nå har råd til det. Jeg har lagret linken rett til annonsen og der står det fremdeles visning i helgen, ingenting om at huset er solgt. Men det er slettet fra alle søkemuligheter på finn.no Betyr det at huset egentlig er solgt? eller hvorfor kan det ellers være skjermet for søk? Anonymous poster hash: 8a47f...b8d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Finner du ikke annonsen ved å søke så er nok boligen fjernet fra markedet. Annonsen kan og være utgått på dato. De ligger ute i 60 dager før finn.no stopper/fjerner annonsenenog man må via mail bekrefte at man vil ha nye 60 dager. Er det ingen du kan ringe til og spørre om hvordan status for huset er mht. Visning? Når det gjelder boliger så er det en fordel å be om privat visning og å være rask.Anonymous poster hash: 9a74d...0ae
hjertesukka Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 Det kan jo hende de bare har tatt det av markedet en stund. Jeg ville ringt megler og forhørt meg.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #4 Skrevet 22. november 2014 Hei og takk for svar Som sagt hadde vi ikke egentlig råd til "startprisen" på denne boligen, det er heller ikke drømmehuset men til den nye prisen og siden vi virkelig trenger et nytt sted ganske kjapt, så ble vi allikevel interessert. Vi kan selvfølgelig ringe megler, men siden huset bare ligger noen få minutter unna der vi bor, så blir det nok heller til at vi bare svipper bortom og ser om vi ser noen visningsskilt. Selges av et stort meglerfirma som vanligvis setter på "solgt"-merker på annonsene, derfor jeg stusset. Det at annonsen kan ha blitt skjult fordi den har ligget ute i 60 dager høres veldig sannsynlig ut, jeg anslår at den har ligget der minimum en måned og som sagt hadde de allerede redusert prisen for å tiltrekke folk. Anonymous poster hash: 8a47f...b8d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #5 Skrevet 22. november 2014 Hvor vanskelig kan det være å bare sende en liten sms til megler? Det tar under 1 min og du vil antakeligvis få en rimelig rask klarhet i alt.Anonymous poster hash: 0b78c...a83 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå