AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Hei! jeg trenger tips til smågaver til en julekalender jeg og tre venninner skal lage. vi skal kjøpe inn 6 gaver hver til rundt 20-30 kroner. (studenter) med andre ord; sikkert litt begrensa hvor bra gaver man kan få av det, men vil gjerne kjøpe ting som er nyttig i stedefor ræl som blir kastet etterpå. kom gjerne med forslag! vi er btw jenter på 19-22 Anonymous poster hash: 9fd74...2ea
Lunalu Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=597023 Scroll nedover til venninner....
Gjest lillelarve Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 - Oppvaskbørste. Vil alltid komme til nytte. - Kubbelys/telys. Jeg er litt i overkant glad i levende lys, så jeg hadde jublet over det... - Servietter. - En søt kopp f.eks. Om du har Nille i nærheten finner du mye fint, og billig
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #4 Skrevet 22. november 2014 hmmmmmmm Anonymous poster hash: 9f9db...2cd
Poserose Skrevet 22. november 2014 #5 Skrevet 22. november 2014 Te Hårstrikk ol. Julepynt Godteri Gavekort på lunsj/middag hjemme hos deg
Eneri Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Porsjonspakker med ansiktsmaske/ hårkur Neglelakk (sjekk Cubus, de har småflasker) På Europris har de et sett med tannbørste+minitannkrem+minifluorskyll+plasthette til tannbørste til ca kr 30 Marsipangris Ei juleøl Ei julebrus En pose skumnisser (og her slutter jeg før sukkersuget tar heeelt overhånd)
Lammelåret Skrevet 24. november 2014 #7 Skrevet 24. november 2014 Rett i koppen-drikker eller middagsretter? Teposer Twist En massasjetime Bakekveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå