AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Er det etter innfallsmetoden, eller finnes det noen regler å forholde seg til? Hva gjør du når du skal velge en ny farge? Anonymous poster hash: 10b14...d05
SRC Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Jeg pleier å søke opp leppestifter på google for å se hvordan de ser ut på andre, for å få en ide om hvordan den blir på meg. Jeg synes egentlig ikke at det trenger å være noen regler, men med røde og nude leppestifter passer jeg på å sjekke at de er i rett undertone. Jeg ser kjemperar ut om jeg f.eks. har en veldig varm rødfarge eller en veldig varm nude, mens med rosa og koralltoner kan jeg bøye grensen mye mer.
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 (endret) Jeg próver meg fram. Fant ut i 2011 at oransjeród leppestift kler meg bedre en vanlig ród, fikk vite det av en make up artist. Noe som jeg ikke trodde var passendes for meg tidligere... Pleide á ha mye mórke leppestift farger nár jeg var yngre, men i seinere tid har jeg funnet ut at jeg passer best farger som er naermere min naturlige leppe farge. Har ogsá lest et sted at en burde ta en leppestift som er naerme din leppe farge. Ikke noe jeg visste om fór, men kan virke som det er noe godt á ha i tankene. Men stort sett, á próve seg fram er ná ogsá kjekt. Og á finne ut hva du synes er fint eller kler deg. Er du usikker sá er det vel bedre á gá for noe som virker mer "safe". Endret 22. november 2014 av SunflowerPenguin 1
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 22. november 2014 #4 Skrevet 22. november 2014 Tror ná ogsá at det vil komme an pá hvilken hudtype du har, hva slags hudfarge. En person som er veldig hvit vil kle annerledes leppestift farger enn en som har mer gyldenbrun hud for eksempel.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #5 Skrevet 22. november 2014 Du ser det på tennene dine! Dersom tennene ser hvitere ut er det riktig farge, blir tennene gulere er det feil farge til deg😊Anonymous poster hash: e5ae1...cfb 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Takk for tips. Kom på at det med farge kanskje har noe med om en har store fyldige lepper, eller små og smale streker å gjøre. Bør man holde seg til lysere farger hvis munnen ikke er så stor? Sterke og dype farger forminsker? Anonymous poster hash: 10b14...d05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå