majan Skrevet 23. juli 2004 #1 Skrevet 23. juli 2004 ja på søndag skjer det, jeg skal fri til min kjære, og jeg må si jeg gruer meg litt........han skal være borte i hele helga så jeg har mulighet til og forbrede meg til han kommer hjem på søndagskvelden. men så er jeg litt usikker da, på om jeg skal ringe kirken idag og resevere kirken til lørdag 6. august 2005 eller om jeg skal vente. men jeg er ganske så sikker på at for min samboer skyld blir det akkurat det samme hvilke dato det blir. så hva synes dere?????
minniepus Skrevet 23. juli 2004 #2 Skrevet 23. juli 2004 Vent til mandag du... (sikkert ikke noen andre som bestiller i løpet av helga). Og lykke til på søndag.
nat26 Skrevet 23. juli 2004 #3 Skrevet 23. juli 2004 Jeg og synes du skal vente til mandag.Lykke til på søndag da:)
Gjest Tabby Skrevet 23. juli 2004 #4 Skrevet 23. juli 2004 Lykke til med frieriet. Jeg fridde også selv. Gruet meg som bare den, men det er en flott ting å gjøre. Men jeg ville ventet med å bestille kirken til mandag. Det kan jo hende at din samboer vil ha et ord med i laget, eller at han bare synes det er ok å ha muligheten til å ha et ord med hvis han vil.
hoppende Skrevet 23. juli 2004 #5 Skrevet 23. juli 2004 Lykke til med frieriet Hadde også ventet til mandag. Ikke bare med tanke på dato, men kanskje minst like viktig med tanke på hvilken kirke. Vet ikke om det er aktuelt hos dere da, men kanskje man har et spesielt kirkeønske
Gjest MrsL Skrevet 23. juli 2004 #6 Skrevet 23. juli 2004 Lykke til med frieriet og fortell oss hvordan det går da :-)
Vivekke Skrevet 23. juli 2004 #7 Skrevet 23. juli 2004 Vent til mandagen. Selv om datoen kanskje er den samme for ham, så kan det vel hende han har lyst til å ta del i planleggingen for det! Det er fint å være to om det Lykke til med frieriet!
Lotte20 Skrevet 23. juli 2004 #8 Skrevet 23. juli 2004 lykke til med frieriet. fridde sjøl jeg også...kokken på restauranten skrev spørsmålet på desserten hans
majan Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2004 tusen takk for alle svarene jeg har fått idag, dere er bare helt supre her altså!!!! jeg har ikke reservert noen dag i kirken, har fulgt deres råd. angående kirke er det bare en som er aktuel for oss, heldigvis!!! begge barna våre er døpt der, og siden vi bor her vi bor hører vi til der. samboeren min er også konfirmert der.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2004 #11 Skrevet 25. juli 2004 Det å fri er en utrolig fin ting å gjøre...*husker tilbake* Håper dere får en romantisk, minnerik aften! K
Seterjenta Skrevet 25. juli 2004 #18 Skrevet 25. juli 2004 Den heldige mannen skulle jo ikke komme hjem før i kveld da dere Gleder meg også til å høre om frieriet!! Lykke til :blomst_opp:
majan Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #20 Skrevet 25. juli 2004 HEISANN JENTER jeg er så nervøs jeg....... fikk akkurat telefon nå og han er ikke hjemme før om 1 1/2 time........så jeg venter og venter. skal lage middag til han kommer hjem da, må jo det selvom det blir seint...savner han så selvom han bare har vært borte siden fredagen... lover og skrive referat imorra.........er så glad i dere alle sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå