malla1992 Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Hva syns dere om å bruke paljettskjørt til hverdags ? Så et sort paljettskjørt på H&M, som jeg tenkte å kjøpe. Tenkte å bruke skjørtet med sort tykk strømpebukse og en grå strikkegenser stappa litt nedi skjørtet. Hva tror dere, kan jeg gå sånn til hverdags ? Eller blir kjørtet for mye ?
Tibbie Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Med en grå strikkegenser blir det jo veldig nedtonet, og det er jo bra. Hvordan er paljettene? Jeg vil si det er veldig innafor om de er matte, men om de er skikkelig diskotek tror jeg at jeg hadde følt at jeg var på feil plass. Du har ikke bilde?
sunflower Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Hva syns dere om å bruke paljettskjørt til hverdags ? Så et sort paljettskjørt på H&M, som jeg tenkte å kjøpe. Tenkte å bruke skjørtet med sort tykk strømpebukse og en grå strikkegenser stappa litt nedi skjørtet. Hva tror dere, kan jeg gå sånn til hverdags ? Eller blir kjørtet for mye ? Dette høres absolutt ut som noe man kan bruke til hverdags
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #4 Skrevet 22. november 2014 Med en grå strikkegenser blir det jo veldig nedtonet, og det er jo bra. Hvordan er paljettene? Jeg vil si det er veldig innafor om de er matte, men om de er skikkelig diskotek tror jeg at jeg hadde følt at jeg var på feil plass. Du har ikke bilde? Er ikke sikker på hvordan jeg legger ut bilder, men her er vertfall en link http://m.hm.com/no/product/61234?article=61234-B#mediaType=FASHION_FRONTAnonymous poster hash: e089b...b97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå