nemdam Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Hei Har dere noen gang opplevd rus av Tramadol? Jeg måtte bruke Tramadol en gang pga. et inngrep i nesen for å svi/punktere bløtdeler. Dette ga store smerter. Fikk ikke smertestillende av legen og holdt på å gå fra vettet etterhvert. Har aldri brukt noe annet enn paracet og ibux, og var ganske skeptisk. Men til slutt fant jeg ut at jeg måtte ta en Tramadol. All smerten ble borte, det var en utrolig lettelse. Det kjentes ut som at jeg aldri hadde hatt inngrepet. Jeg følte meg litt annerledes når det begynte å virke. Ble veldig, veldig lettet og glad. Ingenting betydde noe, for alt var så bra nå som det ikke gjorde vondt lenger. Jeg følte meg lykkelig, men det var litt skummelt å ha det sånn. Jeg forsto ikke hvorfor jeg ble så glad, og "lett" til sinns. Andre ganger hvis jeg har hatt veldig vondt, og kun tatt paracet/ibux, har smerten blitt mindre ille, men jeg har aldri følt sånn før. Var dette en slags rus? Har noen av dere hatt en slik opplevelse?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Det gir en dårlig rus, men ja. Du kan oppleve å føle deg litt rusa av dem om du ikke er vant med sterke smertestillende. Anonymous poster hash: ae924...f3f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Ja det er en rus. Fikk foreskrevet Tramadol etter operasjon nå og kunne bruke 3 x 3 daglig, men fy søren å dårlig jeg ble etterpå. Bare klart å brukt 2 stk (3 dager siden opr) og heller takla smerten. Det er helt jævlig å være påvirket av tablt etterpå!Anonymous poster hash: cfde2...6ea 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Jeg fikk det etter en operasjon, etter at spinalen ble fjernet. Ble så rusa som aldri før, hadde vondt for å si hva som var virkelig og hva som var hallusinasjoner. Ble kvalm, fikk hjertebank og hele rommet svaiet. Nektet å ta det igjen og heldigvis holdt det i massevis med paracet!Anonymous poster hash: c558b...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå