Gå til innhold

Han jobbe med inkasso og er så brutal mot meg

Anbefalte innlegg

Gjest Gydasvei
Skrevet

Probleman mine starta da jeg ble sammen seriøst med en fyr som jobbe i et inkasso-byrå. PÅ jobb må han ver hard og brutal, men han tar med seg den samme atferda heim!

Ka ska æ gjer når han skrik te mæ og krangle og e heil brutal, når æ ittj har gjort noe "gale"??

Har prøvd å forklare ham men han skjønne itj..Han tar ittj hensyn te mæ og oppføre sæ langt fra noen gentleman! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sikkert at det er jobben sin skyld at han er sånn. Noen er bare drittsekker.

Be han om å skjerpe seg.

Hvis han ikke viser noen bedring, hadde jeg dumpet han. For han blir sikkert ikke noe bedre med årene!!!!

Skrevet

Jeg synes du burde revurdere om du i det hele tatt bor med rett mann.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Selv om han jobber i et Inkassoselskap er det ikke dermed sagt at han må være brutal. Det er virkelig snakk om maktmissbruk, og spesielt når han tar med seg den adferden hjem også.

Jeg ville revurdert hele forholdet til han, for det kan ikke være noe særlig å bo sammen med en sånn type.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hallo...selv om man jobber i et inkassobyrå skal man jo ikke rope og skrike til kundene heller. Jeg har selv jobbet med tilsvarende og det er ikke vanlig å oppføre seg sånn.

Ingen unnskyldning overhodet. Han må bare skjerpe seg, ellers så kan det også være en stor mulighet for at han faktisk er sånn.

pass deg....

Gjest Trådstartaren
Skrevet

Ja, litt enig med dokke, men hver dag etter jobb, snakker han i timevis om jobben sin og om inkasso-bransjen og firmaet han jobbe i. Han prater ustanselig og seg og sitt og alle kollegaene og sjefen (som han ikke like..) Jeg lytte interessert og tålmodig, men han gidd sjelden å høre på mæ.

Han stille overfladiske spørsmål og gidd ittj vente på svar..bryr seg ittj om svaran mine engang..han e hgygelig på den ene siden men kan ittj sette fingern på hva som e galt! Veit bare at jeg har det diffust og ikke e lykkelig..

Han e vel den merkeligste fyren jeg har møtt..han har drøssevis med jentevenna, og e ute med dem veldig ofte. Æ like det itj, men han bryr seg lite. Når æ spør ka han vil me meg, savre han ingenting- blir stille og sei: "tar en dag a gangen".

Skrevet

Tror jeg ville vurdert seriøs om dette var en mann jeg ville satse på. Han virker ikke noe særlig snill :o

Skrevet

Ville nok vurdert om dette forholdet var noe jeg ville ha brukt tiden min på ja

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke tilfeldigvis min tidligere sjef du er sammen med :wink: Han hadde defintivt psykopatiske trekk.

Tror nok det her dreier seg om personlighet og ikke yrket hans. Kjenner bransjen som sagt og det er ikke et trekk at folk er brutale og kjefter på jobb. Ikke mot kunder eller andre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har selv jobbet med inkasso og dette er IKKE hvordan man oppfører seg på jobben. Man skal ikke være brutal og voldsom. Heller tvert imot. Man har ofte å gjøre med folk i en vanskelig situasjon og man må ta hensyn til dette. En annen ting er at de som kan betale men ikke vil, blir ikke akkurat mer medgjørlig dersom man skriker og truer.

Så dette er nok personligheten hans. Kom deg vekk, spør du meg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har en god venn som jobbet i inkasso og han er verdens hyggeligste person privat. Kan aldri tenke meg at han var ufyselig mot dem han var i kontakt med i jobbsammenheng heller. Må nok være som de andre sier her at det heller er han som person det er noe sært med, ikke det at han jobber med inkasso.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du har det slik så lenge du ønsker det selv.

Skrevet
Du har det slik så lenge du ønsker det selv.

Det der ække sant!

Skrevet

Det der ække sant!

Nei, det er nok et litt for enkelt utsagn.

MEN - han kommer ikke til å endre seg. Og da kan hun bli og ha det sånn, eller forlate ham og slippe å ha det sånn.

Gjest Anonymous
Skrevet

slå opp og kom deg videre- han høres kynisk og usympatisk ut. egoistisk...

men hvis det er slik du vil ha det så... det er det ingen som vil og det er det ingen som fortjener.

Skrevet

Jeg kjenner også til en tidligere venn som jobbet med inkasso, so mkan passe til beskrivelsen- men det er sikkert ikke derfor han oppfører seg som han gjør..han er vel bare sånn.

Men du gjør vel lurt i å komme deg bort fra denne mannen kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...