LilleBille Skrevet 23. juli 2004 #1 Skrevet 23. juli 2004 Da kan du kjøpe Norge eller Oslo Se her Lurer på hva han skal ha for det jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #2 Skrevet 23. juli 2004 Når jeg får råd, må jeg nok prioritere førerkort... Men hadde godt kunne trenkt meg øya Norge... Så ut som litt av et prosjekt det der *sss*
Gjest Madam Felle Skrevet 23. juli 2004 #3 Skrevet 23. juli 2004 Tviler på at jeg noen gang kommer til å få så mye penger, at jeg kan kjøpe noe slikt.
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #6 Skrevet 23. juli 2004 Du kan jo kjøpe en stjerne. De er ikke dyre Ja, en bekjent av meg kjøpte en stjerne da sønnen hennes døde i bilulykke. Selvfølgelig er stjerna oppkalt etter han. Det syntes jeg var SÅÅÅ kos gjort jeg da, ble nesten litt rørt da hun viste meg på stjernekartet.
LilleBille Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2004 Vi har alle en tomt på månen... - så kanskje en dag blir det slektsstevne der
Mel-anie Skrevet 23. juli 2004 #9 Skrevet 23. juli 2004 Hadde jeg hatt nok penger ville jeg kjøpt en privatjet med pilot, så kunne jeg reist når og hvor jeg ville. Meget praktisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå