AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Hei, Jeg ønsker og kjøpe en vare for over 200 kroner på ebay, og når jeg skal til å bestille ser jeg at det står "Import charges - No additional import charges at delivery". Hva er dette for noe? Må jeg betale dette i tillegg til toll + mva, eller fikser selgere den for meg? Takk for hjelp! Anonymous poster hash: 1ca10...606
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Selgeren sender pakken til et senter i usa. Dette senteret tar imot pakken din, betaler moms til Norge, og sender pakken din videre til deg. På denne måten er pakke fortollet allerede når den kommer til deg, og du får i gen ytterligere kostnader. Lettere for selger å sende til utlandet og lettere for kjøper å handle for over 200 kr. Anonymous poster hash: 4507b...123
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Så det er ingen mulighet for at jeg må betale dobbel opp når pakken kommer til Norge? Leste skrekkeksempler om det på diverse andre forum og det er snakk om en ganske høy sum Anonymous poster hash: 1ca10...606
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå