Gå til innhold

Hva er galt med meg?

Fremhevede innlegg

Gjest cons2
Skrevet

Jeg går på p-sprøyta, og da har man jo normalt ikke mensen.. Har godt på det siden oktober i fjor, men de siste to månedene har jeg blødd litt når jeg og partneren har hatt sex. Denne uken begynte jeg også å blø litt ellers også, ikke mye, men nok til at jeg må bruke truseinnlegg. Har også den siste tiden vært mye svimmel og kvalm, men jeg vet ikke om dette har noe med saken å gjøre. Noen som har oppleved noe lignende eller vet hva det kan være? Synes det er litt flaut å gå til legen, spesielt hvis dette egentlig er helt normalt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ofte rare blødninger en sjelden gang imellom da jeg gikk på p-sprøyten.

Men ta deg en tur til legen, særlig hvis svimmelhet/kvalmhet fortsetter.

Skrevet

Det KAN være et symptom på at noe er galt.

Muskelknuter f.eks.

Snakk med legen og få en skikkelig undersøkelse.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde gynekologisk undersøkelse for ca.1 og en halv måned siden, og da så alt ut til å være som normalt...men må nok komme meg til legen hvis jeg fortsetter å være kvalm og svimmel. Ingen som tror jeg bør ta en graviditetstest? Var noen få dager for sen med å ta forige sprøyte, men stoffet fra sprøyta sitter jo ganske lenge i kroppen tror jeg... Dessuten blør man vel ikke når man er gravid? Nå maser jeg fælt, men blir bare litt redd....

Skrevet

Det kan se normalt ut på GU, muskelknuter vises ikke da. De er jo i livmoren.

Det er sikkert innenfor normalen å blø litt når en går på p-sprøyte, men det skader ikke å undersøke. Spesielt hvis det ikke går over innen et par mnd.

Muskelknuter er jo ikke farlig, men det er ubehagelig å blø i tide og utide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...