AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Jeg er på jakkejakt! Sikler på parajumper, men den er jo svindyr! Forslag til kul varrm ( dame) vinterjakke ? Anonymous poster hash: 7071c...a0e
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Parajumper er ikke mye fin! For min del ville det vært flaut å gå rundt med samme jakke som nesten alle ungdomsskoleelever.. Filippa k, boomerang, fwss og tiger of Sweden har mye kultAnonymous poster hash: 47cd1...f24
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Parajumper er ikke mye fin! For min del ville det vært flaut å gå rundt med samme jakke som nesten alle ungdomsskoleelever.. Filippa k, boomerang, fwss og tiger of Sweden har mye kultAnonymous poster hash: 47cd1...f24 Jeg ser svært mange damer langt over ungdomsskolealder i denne jakken, når jeg drar til, og igjennom Oslo sentrum hver morgen Syntes jakken er fin. Anonymous poster hash: a001e...baf
teit1 Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Alle jeg kjenner som har parajumper, sier at den ikke er så varm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå