Missycat Skrevet 23. juli 2004 #1 Skrevet 23. juli 2004 hvilken cd bør jeg kjøpe? jeg er ute etter en feel-good, bli-i-godt-humør-av-sommer-cd! er rimelig altspisende når det gjelder musikk
dreamy Skrevet 23. juli 2004 #2 Skrevet 23. juli 2004 Hva med å kjøpe en samle-cd.. Absolutt music, McMusic eller hva de nå heter Kommer litt ann på musikksmaken din, men du kan jo lytte til den i butikken først..
Hontas Skrevet 23. juli 2004 #3 Skrevet 23. juli 2004 Hva med en Manu Chao CD ?- det svinger bra om sommeren med litt rytmer og er musikk til aa bli i godt humoer av.
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #4 Skrevet 23. juli 2004 Angelique Kidjo! Mezzoforte - Garden Party! Knutsen og Ludvigsens beste (eller verste) Mulighetene er minst like mange som sjangerne!
Glitterchick Skrevet 23. juli 2004 #5 Skrevet 23. juli 2004 Anbefaler fantastiske Lemon Jelly! Deilig elektronika man ikke kan unngå å bli i kjempegodt humør av. En anmelder husker jeg skrev at det var den eneste skiva han visste om som barn tissa på seg av glede når de hørte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå