Gå til innhold

Frustrasjonsinnlegg! Eksens "syn" på kvinnekroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frustrasjonsinnlegg på gang! Har hatt en stor diskusjon med eksen (nylig slutt), og jeg er helt rådvill over hans svar. Jeg skal ikke utdype diskusjonen her, jeg skal kun stille et spørsmål til en liten del av vår krangel.

Bildet til venstre er hvordan han synes det er fint på kvinner, "større" øverst på magen og litt mindre nederst på magen. Han har selv tegnet streken, jeg har kun redigert på mer "kropp" etter hans streker.
Hvordan i heite huleste er det mulig å bli så flat nederst? Altså, er det i det hele tatt mulig? Synes virkelig ikke formen av tarmene og livmoren på kvinner "gjennom" kroppen? Jeg var bombesikker på at det var livmora og tarmene mine som lå der og "tok plass", da jeg ikke får tak i så mye fett mellom fingra på det området. Men etter hans tegning må jeg innrømme at jeg føler for å ta en joggetur. Han har jo kjent meg fysisk og psykisk i flere år, så han vet hvor jeg har fett og hvor jeg ikke har fullt så mye fett. "Den flate magen" jeg har kjempet så hardt for og endelig var stolt av, er plutselig ikke så flat lenger.

Denne mannen har kalt meg alt fra "for tynn", "normal" til "Like fint om du fjerner 2 cm på magen".
Jeg vet det, jeg skal gi faen i andres meninger og dette er bare en liten filleting. Jeg får bare så forvridd syn på min egen kropp da jeg blir kalt alt fra A til Å.
Og ja, dette er jævlig barnslig og ikke minst flaut, men jeg er så hissig nå!

Takk for at du leste mitt utbrudd, selv om det koker innvendig enda :sur:
(Til informasjon er dette kun en bitteliten del av diskusjonen, det er mye annet som også gjør at jeg er så forbanna nå).

Anonymous poster hash: b76c8...21b

Anonymous poster hash: b76c8...21b

post-37809-0-72828200-1416584549_thumb.p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her.
Må bare legge til at denne mannen påstår at han elsker kvinneformer og misliker tynne kvinner og helt flate kvinnemager... Jeg forstår ikke helt det etter å ha hørt/sett hans tegning og forklaring på kvinnemagen!!?

Anonymous poster hash: 802e3...940
Skrevet (endret)

Jeg er bare ufattelig glad for at han er eks-kjæresten din.

Endret av Verify
  • Liker 6
Skrevet

Er det noe du ikke har i alle fall så er det fett på magen. Den er stram og fin og akkurat helt normal. Bra han er din eks :)

Anonymous poster hash: 6f53d...a4f
  • Liker 1
Skrevet

Nei, du blir ikke helt flat - selv magemuskler lager litt 'form' på magen.

Fyren kan skaffe seg legoklosser hvis han vil ha rette kanter, han høres helt fjern ut.

• Liker 5
Skrevet

Sjarmerende fyr...:P Tror han kommer til å få seg en brutal reality check etterhvert. Sikkert vanskelig når man sitter midt i det, men tror du skal fryde deg lykkelig for at det er over:)

Anonymous poster hash: 785de...897
Skrevet

Tusen takk for svar.. Jeg vet ikke hvor jeg ville med dette innlegget, men det er godt å se at jeg ikke er "feilen" i dette..
Det er så utrolig trist, for han er verdens beste mann på alle andre områder! Jeg har aldri møtt en mann som han, men det måtte jo være for godt til å være sant.. Synd det tok flere år før sannheten kom frem :( Nå forstår jeg at jeg går en lang og tung vei i møte, dette er min første store og ordentlige kjærlighet..
Har dere noen gode råd jeg kan ta med på veien? Jeg har ikke så mange venner, så jeg får ikke "glemt han" ved å finne på noe med dem..

Skrevet

Jeg hadde (nesten) drept for å få magen din! Veldig flott!

Anonymous poster hash: 959d7...05b

• Liker 2
Skrevet

Fisketråd..

Anonymous poster hash: 3eede...920
  • Liker 1
Skrevet

Ts her.
Dette er absolutt ingen fisketråd! Nå får du skjerpe deg. Jeg vet at magen min ikke ser så ille ut, men det var ikke poenget i dette innlegget.

• Liker 1
Skrevet

Ts her.

Dette er absolutt ingen fisketråd! Nå får du skjerpe deg. Jeg vet at magen min ikke ser så ille ut, men det var ikke poenget i dette innlegget.

Drit i det og fortsett diskusjonen, sånne meningsløse innlegg blir det kun flere av når man forer de som lager dem...

Jeg "vet at du vet det", men vil slenge meg på likevel; magen din er fantastisk! :danse: Ellers tror jeg at det er flere typer "mager", for jeg har merket meg at jeg beveger meg mot samme type som din, mens jeg har venner som er hakket rettere hele veien. Tror i grunn det kommer an på relevante strukturer for hvordan man ser ut der, for jeg har sett flere varianter. Det finnes ikke én normal, og begge deler blir jo "flat mage", jeg mener.. hallo. Jeg er ikke i nærheten av din fettprosent (jeg ligger høyere), men kan, litt som du sier, se mye "flatere" ut om jeg går uten mat lenge nok til at tarmene blir tømt helt - men hvorfor skulle jeg? Med kosthold uten allergener, vil jeg oppnå mitt "flateste" uten å måtte på min versjon av catwalkkuren for å være bra nok. Han har ikke utelukkende "vridd og umulig bilde" i det konkrete han har skissert, men han ender likevel opp med den beskrivelsen rettet mot synspunktet sitt i og med at han beskriver én normal som ikke er realistisk for alle kvinner og deres... uh... relevante magestrukturer. Det blir som å si at pærefasong finnes og at det er dét alle burde ha; det er helt riktig at fasongen eksisterer, men han ville vært virkelighetsfjern idet han sier at ingen annen fasong er "anatomisk korrekt" eller "bra" å ha.

For en type... Du gikk ikke glipp av noe godt mannfolkmateriale der, nei. :vetikke: Leit å høre at du ikke har mange nære venner rundt deg nå... Har det tilfeldigvis noe med han typen å gjøre? At han har vært "den eneste" mens vennskap ble nedprioritert? Ikke at det er fryktelig relevant for deg akkurat nå, for øvrig... Er en del lite sjarmerende typer som pleier å være isolerende i tillegg, så ville bare spørre om det stemmer for han eller ei - for å lettere vite om det er mer du burde bli obs på her i forhold til usunne kjæresteforhold senere etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...