Cand alt Skrevet 23. juli 2004 #1 Del Skrevet 23. juli 2004 http://www.p4.no/innenriks.stm Nede på denne siden er det reklame for single fra match.com Og han typen der er jo megakjekk. Men finnes han? :klø: For skulle jeg han noen så måtte det være en som var like kjekk som han. *underer* (ser ut til at reklamen bytter litt mellom flere...men smør deg med tålmodighet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 23. juli 2004 #2 Del Skrevet 23. juli 2004 PSh. Du jobber for citybank, du, og bare vil få deres reklame til å feste seg i vår underbevissthet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juli 2004 PSh. Du jobber for citybank' date=' du, og bare vil få deres reklame til å feste seg i vår underbevissthet.[/quote'] Jeg sa: smør deg med tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. juli 2004 #4 Del Skrevet 23. juli 2004 Det må være voldsomt til smøring det da ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 23. juli 2004 Den kommer nå etter sterling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. juli 2004 #6 Del Skrevet 23. juli 2004 Der var han ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. juli 2004 #7 Del Skrevet 23. juli 2004 .. men det hjelper ikke å vente .. men oppdater siden .. da kommer han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 23. juli 2004 #8 Del Skrevet 23. juli 2004 Ikke helt min type hvertfall.. Trodde match var noe amerikanske greier jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 23. juli 2004 Ikke helt min type hvertfall.. Trodde match var noe amerikanske greier jeg.. Jaha, det forklarer den snaxy typen. Kan sikkert saksøke dem også hvis jeg ikke finner en makan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå