Cand alt Skrevet 23. juli 2004 #1 Skrevet 23. juli 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/07/23/403673.html Denne overskriften altså? Jeg fatter ikke at de gidder. Dette har jeg hørt om helt siden mai. Men ingen har sett noe til det!!!!!!!!!!!! Har du?
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #3 Skrevet 23. juli 2004 Sommeravisene består nesten hvert år for det meste av soling og puling, rekkefølgen avgjøres av været... What else is new?
dreamy Skrevet 23. juli 2004 #5 Skrevet 23. juli 2004 Jeg har hørt om det, men jeg har ikke sett noe til det En langtidsperiode er vel mer enn 2 dager? 2 dager med sol i strekk er nemlig det lengste jeg har hatt i juli Jeg lever enda i håpet om at jeg skal få oppleve en langtidsperiode med sol denne sommeren
Arkana Skrevet 23. juli 2004 #6 Skrevet 23. juli 2004 Knallsommer og knallsommer, de siste 3-4 dagene (bortsett fra i går) i Oslo har vært strålende. Men hele sommeren så langt har vært ganske skuffende alt i alt. Men jeg regner med at kanskje august og september blir flotte, slik som i fjor.
Mette Skrevet 23. juli 2004 #7 Skrevet 23. juli 2004 Sommeravisene består nesten hvert år for det meste av soling og puling, rekkefølgen avgjøres av været... What else is new? Du kan få sagt det *ler*
Vivekke Skrevet 23. juli 2004 #8 Skrevet 23. juli 2004 Hvordan klarer enkelte mennesker å få 1 ussel dag med fint vær til å bety det samme som knallsommer???? Jeg er et forholdsvis positivt menneske, men så positiv er jeg ikke... Makan til overdrivelse!
Gjest Tex Skrevet 24. juli 2004 #9 Skrevet 24. juli 2004 I barnehagen har vi et digert badebasseng som som regel står ute hele sommeren. I sommer har det vært tatt fram en gang, jeg gjentar EN GANG og det var sist onsdag. Need I say more....... :evil:
Tosca Skrevet 24. juli 2004 #12 Skrevet 24. juli 2004 Jeg tar været som det kommer jeg. Leser aldri slike artikler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå