Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Sommeravisene består nesten hvert år for det meste av soling og puling, rekkefølgen avgjøres av været...

:sjarmor:

What else is new? :ler:

Skrevet

Jeg har hørt om det, men jeg har ikke sett noe til det :ler: En langtidsperiode er vel mer enn 2 dager? 2 dager med sol i strekk er nemlig det lengste jeg har hatt i juli :wink: Jeg lever enda i håpet om at jeg skal få oppleve en langtidsperiode med sol denne sommeren :wink:

Skrevet

Knallsommer og knallsommer, de siste 3-4 dagene (bortsett fra i går) i Oslo har vært strålende. Men hele sommeren så langt har vært ganske skuffende alt i alt. Men jeg regner med at kanskje august og september blir flotte, slik som i fjor.

Skrevet
Sommeravisene består nesten hvert år for det meste av soling og puling, rekkefølgen avgjøres av været...

:sjarmor:

What else is new? :ler:

Du kan få sagt det *ler*

Skrevet

:sinna: Hvordan klarer enkelte mennesker å få 1 ussel dag med fint vær til å bety det samme som knallsommer???? Jeg er et forholdsvis positivt menneske, men så positiv er jeg ikke... Makan til overdrivelse!

Skrevet

I barnehagen har vi et digert badebasseng som som regel står ute hele sommeren.

I sommer har det vært tatt fram en gang, jeg gjentar EN GANG og det var sist onsdag.

Need I say more....... :evil:

Skrevet

Jeg tar været som det kommer jeg. Leser aldri slike artikler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...