Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #1 Skrevet 23. juli 2004 Er du i nærheten av å likne på noen kjente fjes eller kropper? Min kjære er for eksempel uhyggelig lik Audhild Gregoriusdottir Rotevatn (og hun er pen !!). Jeg for min del har fått høre av flere at jeg likner på Knut Nærum, som jo også er mest kjent for sitt vakre utseende. Mens "svigermor" tviholder på at jeg likner mer på "Øystein Bache uten håret" - hva nå dét måtte bety... Hva med dere? Kjør debatt!
Gjest Phair Skrevet 23. juli 2004 #2 Skrevet 23. juli 2004 Iflg. min kjære ligner jeg på Michelle Rodriguez.
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #3 Skrevet 23. juli 2004 Min kjære er for eksempel uhyggelig lik Audhild Gregoriusdottir Rotevatn :ler Jeg får høre akkurat det samme.... Men jeg synes ikke det, og ikke synes min kjære det heller, men det er vel fordi vi begge kjenner mine trekk så godt, at forskjellene blir store. Men alle på jobb er enstemmige i at jeg ligner henne *riste på hodet* Ellers vet jeg ikke, nå kan man jo sende mms av seg selv til slik nummer-greie, og få svar på nettopp dette spm, men jeg har ikke brukt penger på det.... Enda... *ler*
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #4 Skrevet 23. juli 2004 Jeg får høre akkurat det samme.... HeeHEYY! Da er du også pen!!
Cand alt Skrevet 23. juli 2004 #6 Skrevet 23. juli 2004 Jeg får høre akkurat det samme.... * Hvordan ser hun ut?
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #7 Skrevet 23. juli 2004 Hvordan ser hun ut? Hun likner veldig på kjæresten min!
minniepus Skrevet 23. juli 2004 #8 Skrevet 23. juli 2004 Jeg vet ikke. Men kjæresten min ligner av og til på Kurt (men han er penere...)
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #9 Skrevet 23. juli 2004 Jeg vet ikke. Men kjæresten min ligner av og til på Kurt (men han er penere...) Hvem? Kjæresten din, eller Kurt?
Gjest TomKrus Skrevet 23. juli 2004 #10 Skrevet 23. juli 2004 I følge vgs starmatch (eller hva det heter) ligner jeg mest på min avatar. En jente jeg traff mente jeg lignet på David Bowie og noen unger jeg gikk forbi her om dagen mente jeg lignet på en eller annen geeky fotballspiller. Selv ble jeg skremt da jeg så en eller annen chatvert som vær fryktelig lik meg selv. Sjeldent man klarer å se slikt. Da ingen av disse ligner på hverandre, tror jeg jeg ligner mest på meg selv.
Arkana Skrevet 23. juli 2004 #11 Skrevet 23. juli 2004 Noen sa en gang at jeg ligner på Sandra Bullock. Men personlig synes jeg vel at jeg ligner mest på meg selv da.
Hontas Skrevet 23. juli 2004 #12 Skrevet 23. juli 2004 En gutt fortalte meg en gang at jeg minte ham om Eva Herzigova ,men jeg tror det var mest for aa sjekke meg opp
Alterna Skrevet 23. juli 2004 #13 Skrevet 23. juli 2004 Eksen mente jeg var prikk lik Liv Tyler, mens jeg selv ser ingen likhet der.
Fat Sally Lee Skrevet 23. juli 2004 #14 Skrevet 23. juli 2004 Faren til en venninne av meg kaller meg bare Sissel Kyrkjebø... Når frisøren min klippet av meg det lange håret mitt, og lagde en kort frisyre istedenfor utbrøt hun; "Du er jo prikk lik Mandy Moore!" Men når jeg ser meg i speilet ser jeg bare...meg!
Gjest Lilleulv Skrevet 23. juli 2004 #15 Skrevet 23. juli 2004 Mange som mener jeg ligner på Meg Ryan... :D Både han jeg er sammen med nå, og eksen min har sagt det faktisk.
liv Skrevet 24. juli 2004 #16 Skrevet 24. juli 2004 kan ikke si jeg ligner på noen jeg.. Tror jeg da.
Gjest Emera Skrevet 25. juli 2004 #17 Skrevet 25. juli 2004 Jeg skal vissnok ligne på Patricia Heaton som spiller Debra i "Alle elsker Raymond." Men jeg vet ikke jeg...
jamie Skrevet 25. juli 2004 #19 Skrevet 25. juli 2004 tror ikke jeg ligner på noen... Ikke jeg heller..
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2004 #20 Skrevet 25. juli 2004 Jeg har blitt fortalt om at jeg likner kronprinsesse Victoria - men jeg ser ikke likeheten selv, men tar det som et kompliment (om enn ufortjent...) K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå