Djungelvrål Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 (endret) Hvis du f.eks skulle dratt på en reise og bare fikk lov til å ha med deg med 10 produkter i alt , hva måtte du hatt med? Sminkekoster/svamper, bomullspads, tannkrem og tannkost er utenom. Jeg ville tatt med: - Sjampo, kan brukes til både hår og kropp. Ikke noe spes. merke - Øyesminkefjerner fra Loreal, som fjerner vannfast sminke, den fjerner ansiktssminke også - Stickdeo fra Dove -Bodylotion, kan brukes til ansikt også. F.eks en fra A-Derma -Foundation fra Bourjois Healthy Mix -Blush fra Milani, kan også brukes som øyeskygge siden den er litt skimrende. -Mascara fra Max Factor False Lash effect -Eyeliner, Silkissime fra Loreal i mørk brun, kan også brukes for å gi farge til bryn. -Hårpaste fra Loreal , Matte and Messy - Hårspray, ikke noe spes merke. Åh, dette var vanskelig! Endret 21. november 2014 av KG dama
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Maskaraen min en øyeskygge solkrem x2 aftersun Ikke vanskelig idet hele tatt =) Anonymous poster hash: a92b2...682
Mynona Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 1 shampo 2 balsam 3 dusjsåpe 4 mascara 5 øyenbrynspennen 6 Babyolje (funker som sminkefjerner og bodylotion) 7 ansiktskremen min 8 marrocan oil Og mer enn det trenger jeg strengt talt ikke, men siden jeg kan ha med to ting til tar jeg 9 øyenskygge 10 BB cream
Djungelvrål Skrevet 21. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2014 Maskaraen min en øyeskygge solkrem x2 aftersun Ikke vanskelig idet hele tatt =) Anonymous poster hash: a92b2...682 Trenger du ikke sjampo, deo og sminkefjerner?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Maskaraen min en øyeskygge solkrem x2 aftersun Ikke vanskelig idet hele tatt =) Anonymous poster hash: a92b2...682 Skal du ikke dusje med såpe eller vakse håret? Anyways; -Dusjsåpe/olje av noe slag -Shampo -Balsam -Fuktighetskrem til ansiktet -Anastacia brow kit'et mitt(det får ingen ta fra meg ) -Mascara -Sminkefjerner -Solkrem Så kan jeg ha med foundation og hårspray siden jeg har plass til det Har jo forskjellig annet også, men ikke noe jeg bruker til hverdags. Bruker knapt maskara til hverdags... *lat* Anonymous poster hash: cdc49...f56
veraa94 Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 Tror ikke jeg har med meg så mange produkter engang når jeg reiser. - deodrant - shampoo, lee stafford arganoil - balsam, lee stafford arganoil - ysl parisienne parfymen - body shop aloe vera dagkrem - maybelline volume express colossal mascara - got2b hårspray - guerlain solpudder Kom ikke på flere. Helt ærlig tviler jeg sterk på at jeg hadde pakket med alt også. Hadde kommet an på hvor jeg skulle, når og hvor lenge.
Katias Skrevet 21. november 2014 #7 Skrevet 21. november 2014 Her er min liste: 1. En god hårsjampo (kan brukes som dusjsåpe også) 2. Økologisk olje (kan brukes som en kombinert sminkefjerner og hudlotion) 3. Concealer 4. Foundation (eller sminkepudder) 5. Eyeliner 6. Mascara 7. Lipliner (istedet for leppestift) 8. Sov-i-ro 9. En god ansiktsrenser 10. Solkrem med UV-beskyttelse
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. november 2014 #8 Skrevet 21. november 2014 Mascara fra Max Factor. Foundation fra MAC. Rouge fra MAC Balsam Shampoo Sminkefjernerservietter Solkrem Lipsyl Body lotion Deodorant
anybody Skrevet 21. november 2014 #9 Skrevet 21. november 2014 (endret) 1.Sølvsjampo 2.Balsam 3.Dove stickdeo 4.Purelan til leppene ellers blør de 5.Elisabeth Arden Volume Mascara 6.Benefit Hoola 7.Benefit Dandelion 8. I.D Mineral foundation powder 9. Eyebrowliner fra H&M 10. Varmebeskyttende for håret Det er det jeg bruker hver dag, hverken mer eller mindre, så den var jo grei Endret 21. november 2014 av anybody
SRC Skrevet 21. november 2014 #10 Skrevet 21. november 2014 1. Shampoo 2. Balsam 3. Deodorant 4. Ansiktrens 5. Ansiktsskrubb 6. Dagkrem 7. Nattkrem 8. Serum 9. Øyekrem 10. Bodylotion Er egentlig helt avhengig av å ha sminke, men hadde helt klart valgt hele hudrutinen min om jeg MÅTTE velge
superdupermeg Skrevet 21. november 2014 #11 Skrevet 21. november 2014 Shampoo Balsam Foundation Solpudder Make it last primer Barberhøvel Sminkefjerner Deodurant Parfyme Rettetang
Prestekragen Skrevet 21. november 2014 #12 Skrevet 21. november 2014 Shampo fra Hempz Balsam Joico k-pak Concealer mufe full cover Noe til øyenbryn Mascara Solpudder nars laguna Deo vichy Dusjolje L'occitane Ansiktsrens som også fjerner sminke Fuktighetskrem
miaw Skrevet 21. november 2014 #13 Skrevet 21. november 2014 (endret) -sjampo -balsam -såpe -deodorant -mascara -hårbørste -solkrem -gnagsårplaster -myggspray -lypsyl Endret 21. november 2014 av miaw 2
fresia Skrevet 21. november 2014 #14 Skrevet 21. november 2014 (endret) shampoo balsam fuktighetskrem barberhøvel deodorant mascara øyenbrynspenn concealer lepomade Simple wipes Endret 21. november 2014 av fresia
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #15 Skrevet 21. november 2014 Dette er det jeg bruker til vanlig shampoo (for tørt hår) Balsam(for tørt hår) dusjsåpe(billig god lukt) samme olje til hår og hud (kokos, joba, osv) fuktighetskrem ansiktrens toner barberhøvel deodorant hårbørste Anonymous poster hash: c37df...d5c
Nuttery Skrevet 21. november 2014 #16 Skrevet 21. november 2014 - Shampoo - Kroppssåpe - Deodorant - Fuktighetskrem - Fuktmaske - Mascara - Brynpudder - BB cream - Barberhøvel - Lypsyl
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #17 Skrevet 21. november 2014 Dersom jeg går ut fra at jeg har vokset hele kroppen på forhånd slik at jeg er hårløs og har med meg sminke"redskaper", tannkost og tannkrem så blir det slik: Shampoen min fra Shu Uemura. Det den som har fungert best for meg med hodebunnspsoreasis. Svindyre greier. Mineralfoundation - Akkurat nå er det en fra Jane Iredal Mascara - Volume de Chanel Blush - Glo Minerals Papaya Solpudder - Bahama Mama Øyenskyggepaletten min fra Urban Decay Deo fra Biotherm Sminkefjerningsservietter fra Simple, vasker alltid godt med vann etterpå Hudkrem fra Decleor Rettetang - GHD Anonymous poster hash: 06286...6a0
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #18 Skrevet 21. november 2014 1. Shampo - Rehab fra Lush 2. Balsam - All soft far Redken 3. Dusjsåpe - en fra Body Shop 4. Deo 5. Foundation - Chanel, Aqualumiere 6. Solpudder - Nars, Laguna 7. Annsiktsrens - Emma Hardie Moringa Cleansing Balm 8. Basiron mot kviser 9. Tørrshampo - batiste 10. Våtliner - eyeko Anonymous poster hash: 66b8d...2c8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #19 Skrevet 21. november 2014 ^herregud glemte mascara - bytter ut eyeliner med, miss manga mascara fra loreal Anonymous poster hash: 66b8d...2c8
Gjest Fayme Skrevet 22. november 2014 #20 Skrevet 22. november 2014 1. Shampoo 2. Foundation 3. Pudder 4. Eyeliner 5. Mascara 6. Øyenbrynspenn 7. Fuktighetskrem til ansiktet og kropp 8. Lepomade som gir rød farge på leppene 9. Deodorant 10. Parfyme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå