Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig tørre hender og sliter med å finne en god nok håndkrem. Jeg lurer på å kjøpe en rik og god body lotion, men det er jo som oftest forskjell på håndkremer og body lotions. Gjør det noe å bruke body lotion som håndkrem?

Anonymous poster hash: dcddd...d21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo mer fett i håndkrem er det ikke? jeg synes hvertfall at de er fetere, og body lotion ikke funker noe særlig på hendene…

Anonymous poster hash: 12a1a...c5a
  • Liker 1
Skrevet

Det gjør selvsagt ingenting.

Skrevet

Det fungerer helt utmerket, men hvis du har veldig tørre hender ville jeg heller ha anbefale Miniderm og Canoderm fra apoteket, spesielt utviklet til å myke opp tørr hud. Glycerol og Karbamid krem.

Eventuelt for ren fuktighetstilførelse kan du bestille denne fra Japan.

http://www.ebay.com/itm/Hadalabo-RHOTO-Japan-GOKUJYUN-Hyaluronic-Moisturizing-Lotion-170mL-/221227454475?pt=US_Skin_Care&hash=item33822f100b

Anonymous poster hash: 93c8a...34e
  • Liker 1
Skrevet

Den beste håndkremen er multivitamin greia til Dermalogica. Får helt vilt myke hender

Gjest Daenerys
Skrevet

Det går helt fint.

Den aller beste håndkremen jeg har prøvd er L'occitaine sin, men den er ganske dyr. Det er det eneste som funker på vinteren for meg!

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hendene dine er jo en like fullverdig del av kroppen din som resten av kroppen. Selvsagt kan du bruke body krem da. Det er bare salgstriks at de lager så mange ulike typer tror jeg.

Skrevet

Har hatt mye tørr hud på hendene, og for meg er det viktig at kremen inneholder så få tilsetningsstoffer som mulig. Huden min har forbedret seg mye etter jeg fant ut hva jeg trengte. Ellers kjenner jeg en dame som har så tørr hud på hendene at hun bruker fotkrem :sjokkert:

Skrevet

Har hatt mye tørr hud på hendene, og for meg er det viktig at kremen inneholder så få tilsetningsstoffer som mulig. Huden min har forbedret seg mye etter jeg fant ut hva jeg trengte. Ellers kjenner jeg en dame som har så tørr hud på hendene at hun bruker fotkrem :sjokkert:

Har du noen tips til gode kremer som faktisk kan funke for veldig tørr hud? :)

Skrevet

Har du noen tips til gode kremer som faktisk kan funke for veldig tørr hud? :)

Har en fra Aésop, Resurrection Aromatique Hand Balm. Den fungerer godt for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...