AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Håret mitt blir fort fett også er det tørt i tuppene. Bruker en sjampo fra define med protein. Noen som kan anbefale balsam og hårkur?Anonymous poster hash: 979ec...c72
Prestekragen Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Slutt med define iallefall, møkkasjampo. Av balsam liker jeg best k-pak fra Joico, kuren dems er også god. Den rød for farget hår fra Wella er også en veldig god kur
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Hvor mye koster de? Har litt "dårlig" råd som student. Burde jeg veklsle mellom proteinkur og fuktkur til håret? Anonymous poster hash: 979ec...c72
Prestekragen Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Wella er ganske rimelig til å være frisørprodukter. Alt i den røde serien for farget hår er god, synes jeg. Kjøp på feelunique eller lookfantastic for eksempel, mye billigere enn i butikk her, og det er ofte prosenter og rabattkoder osv hvis man følger med litt. Bleker du håret, er det viktig med proteiner i tillegg til fukt. Joico sin kur inneholder begge deler
smygende_lodde Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Jeg har samme problem som deg, jeg liker å bruke ordentlige produkter (kjøper på nett, jeg bruker shampoo og balsam fra Macadamia og kur fra Joico) også bruker jeg Argan Oil i tuppene etter vask og hver morgen etter jeg har gredd håret :-)
Jenta. Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 Silikonet i butikksjampoen er nok det som gjør håret ditt fett, da det legger seg som ett lag utpå hårstråene. Har du bleket hår? Prøv å ta en strekktest på det, er det som spagetti trenger du proteiner, men får du for mye proteiner i håret ditt kan det bli tørt og trått og trenger da mer fuktighet. Viktig med en balanse der :-) Er selv veldig glad i Tigi Catwalk sine Oatmeal & Honey produkter som har både fukt og proteiner og passer godt til typisk nordisk hår da de ikke tynger.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #7 Skrevet 21. november 2014 Bruker billig "naturlig" sjampo fra coop. Den billigste, hvit med grønn skrift. Slet med tørr hodebunn som var vondt til tider og fett hår, nå er håret mitt mye bedre! Anonymous poster hash: 09298...4ec
Gjest Tiaaa Skrevet 22. november 2014 #8 Skrevet 22. november 2014 Takk for svar. :-) Noen som vet om en lettvint måte å "tone" håret på. Har så lyst til å få fram bruntonene i håret mitt, men vil ikke farge det heller. Faktisk hørt man kan gjøre det med kaffe eller svart te.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå