Martha Stewart Skrevet 23. juli 2004 #1 Skrevet 23. juli 2004 Er det noen som har tips om florist i Oslo og hvor mye dere har betalt/skal betale for bukett og evt. knapphullsblomster?
hoppende Skrevet 23. juli 2004 #2 Skrevet 23. juli 2004 Jeg bruker noen som heter Blomsterdekor. Riktignok i Bergen, men de har en avdeling på Aker Brygge også. Skal betale ca 2.000 for buketten, lang bukett, de som ikke er lange koster litt mindre. Og så betaler jeg 100 kr. pr. knapphullsblomst. Om du skal ha brudepiker og bukett til disse så koster de kr. 250 pr stk.
Martha Stewart Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2004 2000 synes jeg ikke var så ille pris og Blomsterdekor i Bergen vet jeg er bra, den i Oslo kjenner jeg ikke til men kan jo snakke med dem. Hvilke blomster skal du ha? Jeg lurer på en dråpeformet bukett med liljer.
hoppende Skrevet 23. juli 2004 #4 Skrevet 23. juli 2004 Jeg har vært veldig fornøyd når jeg har brukt Blomsterdekor i Bergen i andre anledninger ja. Og så har de litt spesielle ting der, derfor gikk jeg dit. Buketten kommer hovedsaklig til å bestå av chamagnefargede roser, for det passer til kjolen min. Og så er det litt grønt i den. Husker ikke ordentlig jeg, for jeg bestilte den før jul :oops: Men jeg husker at den var grådig stilig! Buketten din høres ut som den kan bli ordentlig stilig. Du kan jo se litt på hjemmesiden deres www.blomsterdekor.no De har noen bilder og forslag der, men de har mye mer om du går i butikken og snakker med de der.
Tusenfryd Skrevet 23. juli 2004 #5 Skrevet 23. juli 2004 Jeg var aldeles strålende fornøyd med Floriss på Byporten! Jeg kommer ikke på hva hun heter, men en høy trivelig jente/dame - hun har en egen evne til å skjønne hva du tenker.
Gjest Tex Skrevet 23. juli 2004 #6 Skrevet 23. juli 2004 Anbefaler Karlsrud Blomster på det aller varmeste! Hun gjør en fantastisk jobb, og er av de få som bare tar betalt for materiale og ikke arbeidstid..... Blir adskillig billigere skal jeg si deg.....
jea Skrevet 23. juli 2004 #7 Skrevet 23. juli 2004 Jeg anbefaler blomsterbutikken på oppsal senter i oslo.. Han som jobber der er veldig dyktig..
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2004 #8 Skrevet 25. juli 2004 Bestilte du blomster på Oppsal, Jea? Du mener den lille butikken på selve senteret, og ikke gartneriet ved siden av. Jeg spurte nemlig om brudebuketter i gartneriet og fikk inntrykk av at hun jeg snakket med ikke hadde laget så mange brudebuketter før. Så jeg turte ikke bestille der. Jeg har bestilt blomster på Sjøberg blomster på Tveita. Nå har jeg jo ikke sett resultatet ennå, men damen som skal lage buketten virker kjempeflink, så jeg er overbevist om at det blir bra. Jeg betaler ca 1600 for bukett og tre knapphullsblomster. Det er en hengende bukett med røde roser, oransje calla og noen gule blomster blant annet. Forresten er det ganske vanskelig å sammenligne prisene som forskjellige bruder kommer med her. Prisen kommer jo helt an på hva slags bukett du skal ha. En liten rund bukett koster naturligvis mye mindre enn en stor og hengende.
jea Skrevet 25. juli 2004 #9 Skrevet 25. juli 2004 Jeg mener den på sentret ved siden av frisøren....Det jobber 2 menn og en dame der ..Priser varierer veldig jeg fikk jo billigre også pga att jeg jobbet på frisøren ved siden av.. 4 brystbuketter+brudebuketten 900kr..(hadde calla blomster og de er relativt dyre)fikk en knall pris.. Buketten min ka du se her: http://www.studiovest.no/Bryllup/pages/g33.htm
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2004 #10 Skrevet 28. juli 2004 Gartnerier er ikke stedet å bestille brudebuketter... Sats på en blomsterbutikk du enten selv er fornøyd med eller har hørt gjennom andre at er bra. Be om å få se på bilder. Og gi dekoratørene litt frihet, de kan yrket sitt (stort sett). Jeg ville selvsagt anbefalt at man handler der hvor jeg jobber, for her er det utrolig vakre buketter
Martha Stewart Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #11 Skrevet 29. juli 2004 Jeg ville selvsagt anbefalt at man handler der hvor jeg jobber, for her er det utrolig vakre buketter Ok, da kan du kanskje si ca hvor mye en bukett med ca 12-15 praktliljer eller märthaliljer vil koste?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2004 #12 Skrevet 3. oktober 2004 Uff, spurte sjefen (jeg holder på med kontorting), også har jeg selvfølgelig glemt hva hun sa... :oops: Men du betaler pr. klokke på stilken sa hun ihvertfall, men husker ikke hvor mye per. Og så er det vel en to-tre klokker pr. stilk tror jeg... Märthaliljer er jo ganske store blomster, så du trenger sikkert ikke så mange for at de skal synes litt, så det bør ikke bli sånn allverdens dyrt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå