AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Jeg hadde en egen tv før som sluttet og virke som jeg betalte lisens på. Men nå bruker jeg tven som hang i leligheten da jeg flyttet inn. Som eies av han jeg leier oss. Skal jeg egentlig da betale lisens når tven jeg bruker ikke er min ? Anonymous poster hash: 437ea...642
sunflower Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Du skal betale lisens. http://www.nrk.no/lisens/hvem-skal-betale-avgift_-1.4530371 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Du skal betale lisens ja, du er egen husholdning, hvem som eier tven er irrelevant. Anonymous poster hash: ee2cd...7b9 2
Guybrush Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Jeg hadde en egen tv før som sluttet og virke som jeg betalte lisens på. Men nå bruker jeg tven som hang i leligheten da jeg flyttet inn. Som eies av han jeg leier oss. Skal jeg egentlig da betale lisens når tven jeg bruker ikke er min ? Anonymous poster hash: 437ea...642 Det er disponering av tvmottaker som er avgiftspliktig. Ikke det å eie en tv. Helt idiotisk selvsagt - men det er tross alt stortingspartiene som har innført og opprettholdt dette. Så hva kan en egentlig forvente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå