Gå til innhold

Potensiell fuckfriend mange år eldre, hvordan skulle/skal jeg gå frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Spørsmålet mitt er; hva kunne jeg gjort i denne situasjonen for å få telefonnr hennes eller være mer sikker på at hun var interessert? (voksne damer kom gjerne med tips!) :)

Tidligere denne uken var jeg på en eksklusiv matvarebutikk ikke så langt fra Colosseum og skulle kjøpe mat. Kom i prat med damen i ferskvaredisken og hadde det gøy med henne som jeg alltid gjør med folk.

Så plutselig kommer en av de flotteste menneskene jeg har sett noen gang bak meg, en dame på litt over 40 år som var helt ufattelig pen (jeg er 24), som jeg får inn i samtalen med meg og ferskvaredamen. Ikke bare var hun pen, men hun smilte, var glad og begynte å le med oss.

jeg fikk det jeg skulle ha og gikk videre. møtte henne igjen i grønnsaksavdelingen som jeg hadde planlagt, og fortsatte å prate. hva skal du lage osv.. hun var mottagelig for at jeg pratet med henne og sendte noen signaler til meg (tror jeg..) før hun gikk videre inn i butikken.. så møtte jeg henne i kassen igjen, bestemte å skynde meg litt for å møte henne en siste gang.

Tullet litt mer med henne, fikk henne til å le og så sa hun da hun skulle gå at "ja, du får ha en god middag og lykke til med matlagingen da"

jeg sa takk det samme og kos deg..

Klarer ikke helt slutte å tenke på hun damen der, så har bestemt meg for å dra til den butikken oftere enn jeg har gjort før. håper virkelig jeg ser henne igjen, og da må jeg vite hva jeg skal gjøre

som sagt lurer jeg på hva dere ville gjort i en slik situasjon, og spesielt om det er noen voksne damer her som har noen tips til en ung fyr som meg - så settes det veldig pris på. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei!

Spørsmålet mitt er; hva kunne jeg gjort i denne situasjonen for å få telefonnr hennes eller være mer sikker på at hun var interessert? (voksne damer kom gjerne med tips!) :)

Mer sikker? Du har jo bare prata med en dame i butikken.

Men har en kompis som er født i 92 og han har fått en del jenter på 30+ ved å bare spørre om de vil være med ut for en øl. Men han spør omtrent alle han møter.

Uansett du må gi oppdatering om du noe til.

Endret av Summers
Gjest Tingelinling
Skrevet

Det er jo bare å spørre om hun har lyst til å ta en kaffe med deg en dag?

Da får du i alle fall svar på om hun kan være interessert. Sleng gjerne på en kompliment.

Skrevet

Damen var bare høflig, men endte opp under "fuckfriends" kategori? Wtf? Kankje hun er IKKE interessert i noe så idiotisk som det? Du har for mye tro på deg selv.

Anonymous poster hash: b011b...2e3
  • Liker 4
Skrevet

Potensiell fuckfriend fordi hun var hyggelig tilbake?? Nei jeg sier som AB over meg, du har altfor stor tro på deg selv

. Og hvorfor tror du at dere kommer til å møtes igjen der? Skal du henge der i timevis hver dag? Kanskje hun bare var på besøk hos datter og barnebarn for alt du vet...

Anonymous poster hash: b3814...afe

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne fint hatt en sånn samtale i matbutikken med omtrent hvem som helst, uten at jeg la noe mer i det enn å være hyggelig. Kunne aldri tenkt meg å ha en så ung pulevenn, men det kan jo hende andre damer over 40 kan det, da.

Skrevet

Hun der er en kjent sivilsnut som spaner etter butikktjuver.

• Liker 1
Skrevet

som noen over sier, be henne ut neste gang, så finner du det ut. oppdater oss gjerne. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...