Gå til innhold

Til gutter/Menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken kroppsbygging liker dere kvinner ?

Litt lubben og det eller tynn og såbt eller?

For eksempel jeg er 168 cm og er litt lubben har gått ned 12 kg men vil mere ned.. bare pga at jeg ANER ikke hva menn/gutter liker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken kroppsbygging liker dere kvinner ?

Litt lubben og det eller tynn og såbt eller?

For eksempel jeg er 168 cm og er litt lubben har gått ned 12 kg men vil mere ned.. bare pga at jeg ANER ikke hva menn/gutter liker..

tynn og fine former er vell det mest optimale. Men lavere en meg og ikke feit

Anonymous poster hash: 212bf...7cc

Skrevet (endret)

Gutter og menn liker forskjellige typer jenter og kvinner, så det er helt umulig å si hva gutter og menn liker.

Selv liker jeg jenter som får meg til å føle meg avslappet og som har en fin personlighet som passer min personlighet. Kroppene på jentene/kvinnene jeg har likt har vært veldig forskjellige.

Endret av Doge
  • Liker 1
Skrevet

Sånn marilyn monroe figur er dt en bra figur eller?

Gjest Jon blund
Skrevet

hun er jo tynn?

Skrevet

Ikke så tynn. Hun hadde timeglassfigur. Hun var 165 cm og veide 70 /65 kg.

Skrevet

Hehe ja hun er digg hun.;)

Anonymous poster hash: a127d...cbf

Gjest Jon blund
Skrevet

Er ikke mye timeglass figure på hun? o_O. Ser ingen timeglass figur på goggle ihvertfall bare en tynn jente

Skrevet

En ting jeg synes du skal vite og tenke på:

Det skal vanligvis mye mindre til for at vi gutta er komfortable og fornøyde med kroppsformen til en dame enn hva som skal til for at hun selv er fornøyd med hvordan hun ser ut. De fleste jenter, i hvert fall på din alder (ut fra nicket ditt antar jeg du er 20 i år?), stiller strengere krav til seg selv enn de fleste av gutta stiller til dem.

Selvsagt har vi preferanser som varierer fra mann til mann, og selvsagt er ikke sykelig tynn eller sykelig overvektig noe de fleste ønsker seg i en potensiell partner, men med en del høylytte unntak er vi ikke så jævlig vanskelige på det her. Noen menn hyler og skriker og gjør dere usikre, men de fleste av oss gjør det ikke. Ekskjæresten min hadde visst i alle år følt at hun hadde "stygg mage" og "rare hofter", og da hun fortalte meg det ante jeg ikke hva hun snakket om. Da hadde vi vært sammen i et år, og hun tenkte knapt på annet enn "problemområder" når hun så sin egen kropp, mens jeg helt alvorlig aldri hadde så mye som tenkt på at det var noe rart med magen eller hoftene hennes.

Jeg har nok ingen spesiell type, jeg har hatt sansen for jenter som både har vært en del kilo under gjennomsnittet og en del kilo over. Om jeg skal være konkret foretrekker jeg jo en sunt slank dame godt innenfor "normalen", altså heller tynn enn tjukk. Ikke ekstrem i noen retning.

Anonymous poster hash: ff1e0...cec
  • Liker 3
Skrevet

En ting jeg synes du skal vite og tenke på:

Det skal vanligvis mye mindre til for at vi gutta er komfortable og fornøyde med kroppsformen til en dame enn hva som skal til for at hun selv er fornøyd med hvordan hun ser ut. De fleste jenter, i hvert fall på din alder (ut fra nicket ditt antar jeg du er 20 i år?), stiller strengere krav til seg selv enn de fleste av gutta stiller til dem.

Anonymous poster hash: ff1e0...cec

Mitt inntrykk er at de stiller lavere krav til seg selv. Det er sikkert derfor mange jenter sliter med å få kjæreste, mennene stiller høyere krav til dem enn jentene stiller til seg selv.

Skrevet

Mitt inntrykk er at de stiller lavere krav til seg selv. Det er sikkert derfor mange jenter sliter med å få kjæreste, mennene stiller høyere krav til dem enn jentene stiller til seg selv.

Uenig. De mennene som stiller høyere krav enn jentene klarer å oppfylle, er den lille "eliten" menn som mange vil ha. De som har sett over 100 jenter nakne og vet hva de kan få.

De fleste menn er ikke der, og har ikke så høye krav. De kan bli forelska i litt av hvert, så lenge jenta er søt, snill, jordnær, trener normalt.

Anonymous poster hash: d467c...7d1

Skrevet

Uenig. De mennene som stiller høyere krav enn jentene klarer å oppfylle, er den lille "eliten" menn som mange vil ha. De som har sett over 100 jenter nakne og vet hva de kan få.

De fleste menn er ikke der, og har ikke så høye krav. De kan bli forelska i litt av hvert, så lenge jenta er søt, snill, jordnær, trener normalt.

Men det er vel mennene jenter vil ha som teller? Om man er langtidssingel så er det enten fordi mennene stiller høye krav eller fordi man ikke når oppp til "litt av hvert".

Skrevet

Men det er vel mennene jenter vil ha som teller? Om man er langtidssingel så er det enten fordi mennene stiller høye krav eller fordi man ikke når oppp til "litt av hvert".

Unge jenter generelt stiller for høye krav til seg selv, blir vel noe annet når damene kommer opp i åra og begynner å tenke mer på hva som gjør dem glad og fornøyd og ikke alle andre.

Anonymous poster hash: e7ca3...b9e

Skrevet (endret)

Unge jenter generelt stiller for høye krav til seg selv, blir vel noe annet når damene kommer opp i åra og begynner å tenke mer på hva som gjør dem glad og fornøyd og ikke alle andre.

Anonymous poster hash: e7ca3...b9e

Aner ikke hvor du vil, men er fortsatt uenig i at unge jenter stiller for høye krav til seg selv. Synes det er sånn man bare sier for at folk skal føle seg bedre.

Endret av Summers
Skrevet

Aner ikke hvor du vil, men er fortsatt uenig i at unge jenter stiller for høye krav til seg selv. Synes det er sånn man bare sier for at folk skal føle seg bedre.

Tror ikke du har møtt så mange unge jenter, de stiller sinnsykt høye krav til seg selv.

Og grunnen til at de mennene de går etter ikke vil forplikte seg til 1 er vel at han liker å ha 5. Betyr ikke at de ikke er gode nok for en normal mann. Det er de.

Skrevet

Inne på noe.

Timeglassfiguren, 3-2-3- forholdet skuldre-midje-hofte har holdt seg innen kunsten i mange tusen år, sjøl om fyldigheten på de skulpturerte kvinnekroppene har variert.

Det viktigste er at kvinna ser sunn ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...