Salt Skrevet 23. juli 2004 #1 Skrevet 23. juli 2004 Fikk mensen for noen dager siden, det forløp akkurat som vanlig. Det sluttet å blø akkurat som det pleier- inntil i dag, da begynte det plutselig igjen :o Det skal da ikke være sånn! Hva kan grunnen til dette være? Noen av dere som har opplevd det samme?
Johanna Skrevet 23. juli 2004 #2 Skrevet 23. juli 2004 Jeg pleier også å ha det slik noen ganger. Hadde det forresten slik sist jeg hadde mensen. Men jeg vet desverre ikke hvorfor det er slik, kanskje hormoner??..
Gjest Niniel Skrevet 10. september 2004 #3 Skrevet 10. september 2004 Dette skjedde meg meg også - i dag faktisk. Skulle egentlig være ferdig i dag, har hatt vanlig mens hele uka og begynte på pillen igjen i dag. Men den gang ei! Nytt, friskt blod i lange baner. Skjønner ikke hva som skjer. Lurer på å ringe til legen, men jeg flytter utenlands over helgen så det er litt vanskelig akkurat nå. Hvordan gikk det med deg, Salt? Varte 'ekstra-mensen' lenge eller?
Salt Skrevet 10. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2004 Skal vi se....(sjekke filofax, begynner å bli en stund siden). 'Ekstra-mensen' varte en uke. Fryktelig irriterende i grunnen. Man tror det er over for denne gang, men neida :evil: Får håpe du slipper billigere unna Niniel. Og lykke til med flyttingen :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå