Barbie Skrevet 26. juni 2002 #1 Skrevet 26. juni 2002 I morgen (torsdag) blir min samboer hentet av forloveren sin.... Det er tid for utdrikningslag! Han kommer ikke tilbake før søndag,og jeg kommer til å savne ham skrekkelig. :cry: De skal på Am-car treff i 3 dager til ende,og får det sikkert kjempegøy. Tror de er 30 stykker som skal avgårde! Ja ja,jeg får vel ta meg en tur på byen i helga jeg da.... Orker ikke sitte hjemme alene. :cry: :cry: ismen :cry:
snowkid Skrevet 26. juni 2002 #2 Skrevet 26. juni 2002 Får bare ønske deg en god helg selv om det blir uten en armkrok. Du får alliere deg med noen gode venninner og ta en ordentlig kosekveld sammen, det er jo som regel veldig vellykket Litt pleie for kroppen først, også dele ei flaske vin eller flere over litt god mat. Synes det er fint at du ønsker at han skal få en alle tiders helg, syned det var et artig påfunn med AmCar-treff! Kos deg masse!
Gjest Konstanse Skrevet 26. juni 2002 #3 Skrevet 26. juni 2002 Skjønner hvis du er litt nervøs for at "gubben" skal på tur. Det er helt normalt og viser at du bryr deg om han. Man trenger å ha det moro hver for seg så du får finne på no' artig du også. Så kommer'n hjem på søndag, blid og fornøyd etter en fin tur som du sikkert får høre alt om. GO' HELG!
Anki1971 Skrevet 26. juni 2002 #4 Skrevet 26. juni 2002 Skjønner at det er kjiipt å være alene i flere dager, men prøv å gjøre det beste ut av det. Be venninner på besøk eller gå ut på by'n. Lei deg en fin film. Ring venninner og prat i telefonen i timesvis Gjør alt det du har lyst til å gjøre på egenhånd, og prøv heller å glede deg til han kommer tilbake igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå