Gå til innhold

Hvorfor så mye oppstyr om Farmen- hva har skjedd?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har ikke sett en eneste episode av Farmen i år. Har selvsagt fått med meg at det er et voldsomt styr denne sesongen. Hvis man ikke har fått med seg det, så kan man neppe ha oppholdt seg i landet ;-)

Først han med det lange håret, så han vara-ordføreren.

Men: siden jeg ikke har sett på, så har jeg heller ikke lest noen av sakene om det og bare scrolla fort videre.

Noe jeg angrer på nå.

Det tar jo helt av i media og jeg skjønner ingenting.

Er det noen som kan forklare en forvirra utenforstående i korte trekk hva som egentlig har skjedd i Farmen 2014 siden det er så utrolig dårlig stemning?

Hadde blitt veldig glad for det!

Anonymous poster hash: 6818d...86f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frank valgte ut Finn som sin hakkeskylling inntil han selv røk ut. Olav Harald tok deretter over og kalte Finn for "en ynkelig og motbydelig mann". I korte trekk er det vel det som har skapt mediestyret

• Liker 2
Skrevet

Aner ikke hva som har skjedd. Eller hva som ikke har skjedd. Heldigvis.

Bor utenlands. Og irritererer meg når jeg logger inn på norske nettaviser for å se nyheter fra Norge. Og blir "bombet" med diverse møkkliksomnyheter fra et eller annet hjernedødt realityprogram.

Anonymous poster hash: 6098d...ef0
  • Liker 2
Skrevet

Tusen takk, kubrak!

Høres ut som mye styr for lite, men ikke vet jeg. Blir litt sånn "hallo?" av hele greia. Er så mange som er så engasjert, inkl mamma, men jeg har liksom bare silt ut all informasjon om det :fnise:

Anonymous poster hash: 6818d...86f

Skrevet

Det er vel litt mer alvorlig enn som så da.

Frank og Olav harald har drevet med direkte mobbing og trakasering av Finn, De har stjålet mat fra fellesskapet, og drevet sabotasje og generelt oppført seg som noen drittunger.

Og iom. at Olav Harald faktisk er varaordfører, folkevalgt så er det jo ikke rart folk reagerer.

jeg har fulgt med på farmen i alle år, men dette tar kaka i grusom oppførsel!

Anonymous poster hash: 78733...916

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...