AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Hvorfor er menn innimellom så pysete? Greia er at en fyr sjekka opp meg og vi hadde sex over en periode med avtale om kun sex fordi han har totalt angst for forhold. Jeg er vel ikke akkuart klar for en liv med kjæreste selv... lider av forpliktelsesangst så det holder. Funker best med eksklusiv FF jeg. Men så tok vi litt avstand før vi tok opp kontakten igjen og jeg sier jeg ikke vil si nei til litt uforpliktende kos men at det er opp til han. Da frika han helt ut og fikk angst. Trodde en normal mann ville jubla jeg? Samtidig følger han med på alt hva jeg gjør via sosiale medier, så han tenker jo en del på meg. Var det virkelig så farlig å si noe slikt? Synes menn at slikt er skummelt altså? Anonymous poster hash: 539d6...b6c
Gjest krokodillen Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Samme selvbedraget om og om igjen her inne. Nei, du er ikke ute etter litt uforpliktende morro, du liker han på et annet nivå også og du ønsker at han skal føle det samme. Ellers hadde du ikke analysert hva han gjør og konkludert med at " han tenker en del på meg"
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Jeg sier ikke at jeg ikke er interessert i han. Jeg er jo det. Jeg liker fyren veldig godt. Men jeg orker ikke tanken på et seriøst forhold med masse forpliktelser og meldeplikt mm. Jeg vil ha en fyr jeg kan treffe jevnlig og finne på ting med, men som jeg ikke MÅ ha hengende over meg til en hver tid. Det fikser jeg dårlig. Og siden han er av samme oppfatning, så ser jeg ingen problem. Men han gjør. Jeg er sikker på at han tror jeg krever så mye mer enn det jeg gjør. Jeg krever bare eksklusivitet jeg. Behøver ikke å se han på en måned engang. Går helt fint. Jeg lever mitt liv og stortrives med det. Såpass voksen og reflektert er jeg at jeg vet dette. Anonymous poster hash: 539d6...b6c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Jeg krever bare eksklusivitet jeg. Behøver ikke å se han på en måned engang. Går helt fint. Jeg lever mitt liv og stortrives med det. Såpass voksen og reflektert er jeg at jeg vet dette. Anonymous poster hash: 539d6...b6c Du har da ingen rett på hans eksklusivitet når ingen av dere ønsker forhold. Han er fri og singel og må få ha sex med de damene han vil. Anonymous poster hash: d3ca8...e50 1
Gjest krokodillen Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Di vil dere skal ha mer enn bare et ff forhold. Du vil finne på ting,være eksklusive,,, det er et forhold det
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 Nei jeg vil ha en venn med fordeler. Hvorfor skal menn alltid komplisere slike ting? Dere tror vi damer er kompliserte og lager ville ideer om at vi vil ditt og krever datt, fordi dere tror alle damer er krevende. Slutt med det menn. Nei jeg drømmer ikke om giftermål og unger og stasjonsvogn. Aldri ønsket meg det. Men jeg er seriemonogam og har bare en mann av gangen med formål om å ha det gøy så lenge det varer. Anonymous poster hash: 539d6...b6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå