Gå til innhold

Ville dere datet en som er kresen i matveien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja eller nei? Og hvorfor?

Jeg prøver å overbevise kompisen min om at det er ulækkert å bare spise grandis med thousand Island dressing eller bearnaisesaus. Dette spiser han hver dag til middag.

Anonymous poster hash: e6089...ea2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg som vegetarianer blir vel sett på som litt kresen, så hvorfor ikke :nigo:

Endret av Fame
  • Liker 2
Skrevet

Jeg prøver å overbevise kompisen min om at det er ulækkert å bare spise grandis med thousand Island dressing eller bearnaisesaus. Dette spiser han hver dag til middag.

Da er han ikke kresen.

Anonymous poster hash: bbe24...681

• Liker 1
Skrevet

Da er han ikke kresen. Anonymous poster hash: bbe24...681

Åh?

Skrevet

Det spørs på holdningen til vedkommende. Jeg foretrekker enkel mat selv og har ikke helt sansen for fancy middager og eksotiske smaker, men dersom han eller hun er av typen som rynker på nesa og ikke spiser annet enn grandiosa, da tror jeg at jeg ville hatt litt issues med det.

Anonymous poster hash: 2b452...1e5
Skrevet

Jeg som vegetarianer blir vel sett på som litt kresen, så hvorfor ikke :nigo:

Jeg dater IKKE veggiser/drøvtyggere, like lite som jeg dater grandiosa- og annet-søppeltyggende folk.

Skrevet

Nei. Jeg er veldig glad i mat og må ha en kjæreste som setter pris på et godt måltid og eksperimentering med nye(og ukjente) retter og ingredienser.

• Liker 5
Skrevet

Jeg dater IKKE veggiser/drøvtyggere, like lite som jeg dater grandiosa- og annet-søppeltyggende folk.

Så bra for deg, da :)

• Liker 1
Skrevet

Så bra for deg, da :)

Kanskje litt flåsete sagt, men for min del hadde det ikke funket i lengden, da jeg setter pris på god og næringsrik mat. Veggis/supermat, frossenpizza og annet søppel hører ikke under kategorien "god og næringsrik".

• Liker 1
Skrevet

Det spørs på holdningen til vedkommende. Jeg foretrekker enkel mat selv og har ikke helt sansen for fancy middager og eksotiske smaker, men dersom han eller hun er av typen som rynker på nesa og ikke spiser annet enn grandiosa, da tror jeg at jeg ville hatt litt issues med det. Anonymous poster hash: 2b452...1e5

Han spiser kun grandis til middag, men varierer med thousand Island eller bearnaisesaus.

Skrevet

Kanskje litt flåsete sagt, men for min del hadde det ikke funket i lengden, da jeg setter pris på god og næringsrik mat. Veggis/supermat, frossenpizza og annet søppel hører ikke under kategorien "god og næringsrik".

Den er faktisk veldig næringsrik, og smaker ofte godt og ^^

• Liker 2
Skrevet

Den er faktisk veldig næringsrik, og smaker ofte godt og ^^

"Den" hva?

Han spiser kun grandis til middag, men varierer med thousand Island eller bearnaisesaus.

Det der er bare sorgen. Grandiosa har ingenting med mat å gjøre. Spiste den dritten før, det er helt slutt.

• Liker 1
Skrevet

"Den" hva?

Det der er bare sorgen. Grandiosa har ingenting med mat å gjøre. Spiste den dritten før, det er helt slutt.

Vegetardietten min :P

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg er veldig glad i mat og må ha en kjæreste som setter pris på et godt måltid og eksperimentering med nye(og ukjente) retter og ingredienser.

Signerer denne. Kunne aldri datet en mann som er kresen i matveien eller en mann som nekter å smake på nye ting. Kunne absolutt ikke datet en mann som knapt kan gå på middagsbesøk til andre i frykt for hva de serverer. Har selv stor glede av mat både til hverdags og fest. Elsker å smake nye retter samt å smake ulike viner til rettene. En mann må gjerne spise grandis så mye han orker så lenge han likevel ikke er kresen. Tar gjerne en grandis selv også, men får nesten panikk av voksne mennesker som er ordentlig kresne i matveien altså.

Anonymous poster hash: 83373...956

• Liker 6
Skrevet

Vegetardietten min :P

Jeg er kjøtteter, så en middag uten et kjøttstykke er ingen middag. Selvfølgelig, med masse grønt ved siden av. Det er viktig med et godt og variert kosthold. Veggis- og søppelmat samt såkalt "supermat" er ingen av delene etter min mening.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kjøtteter, så en middag uten et kjøttstykke er ingen middag. Selvfølgelig, med masse grønt ved siden av. Det er viktig med et godt og variert kosthold. Veggis- og søppelmat samt såkalt "supermat" er ingen av delene etter min mening.

JEg spiser det samme som deg, bortsett fra at jeg bytter ut kjøttstykkene med tofu. Som er masse næring og proteiner, men mindre fett.

• Liker 1
Skrevet

Kresen kan han godt få lov til å være, men når han ikke tenker på hva han dytter i seg i det hele tatt er det ikke veldig sjarmerende.

• Liker 1
Gjest krokodillen
Skrevet

Jeg prøver å overbevise kompisen min om at det er ulækkert å bare spise grandis med thousand Island dressing eller bearnaisesaus. Dette spiser han hver dag til middag. Anonymous poster hash: e6089...ea2

Jeg er kresen men spiser ikke bsre grandis.jeg liker skikkelige råvarer og ikke halvfabrikata og frosne grønnsaker.

Skrevet

JEg spiser det samme som deg, bortsett fra at jeg bytter ut kjøttstykkene med tofu. Som er masse næring og proteiner, men mindre fett.

Kommer an på hva slags kjøtt man spiser. Det finnes faktisk typer av kjøtt med veldig lite fett. Dessuten, man trenger noe fett nå og da også. Ville aldri byttet ut en saftig biff med tofu...

• Liker 1
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke.

Var på date med en mann som sa "jeg liker ikke grønnsaker". Min første tanke da: er du 5 år?!

Nei, en mann som ikke liker grønnsaker kan ikke ha et godt liv med meg.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...