Gå til innhold

Hva vil han? (Til menn:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg ble sjekket opp av en venn av en bekjent på en fest.

Han la ganske tydeilig ann på meg på denne festen, men jeg holdt da på med en annen og avviste han.

(jeg holder ikke lenger på med han andre.)

Jeg har i ettertid hatt han på snapchat og vi har sendt snaps daglig fram og tilbake helt siden denne festen. (Ca i to måneders tid.) I starten tenkte jeg ikke noe særlig på han, og det ble derfor helt vanlige ting altså bilder av hva vi drev med: festbilder, tv-serier, treningsstudio o.l.
Med andre ord ikke noe seksuelle bilder eller i nærheten av det.

Noen ganger har vi også hatt "samtaler" over snapchat hvis vi har lurt på noe angående bilder som har blitt sendt: "Ser du også på den tv-serien?"

Eller: "Ut i kveld" "Nei, blir rolig her", eller "Hvor jobber du?" - altså vanlige samtaler, men korte.

Han svarer ofte på ting man ikke nødvendigvis trenger å svare på og.

Nå har det plutselig gått opp for meg at jeg er interessert i han

Men jeg skjønner ikke helt hvor han vil med dette? Ettersom han ikke direkte inviterer meg på noe.

Han har hatt en flørtete tone til tider, men han går ingen vei med det. Jeg har selv vært litt flørtete og en gang nærmest invitert meg til han neste gang han skal ha vors. Da virket han veldig positiv til det, men jeg har ikke fått noe invitasjon. (Godt mulig han ikke har hatt noe vors enda heller.)

Så føler jeg har gitt inntrykk av at jeg vil Noe, men jeg kan godt forstå at han er i tvil om hva jeg egentlig vil.

Er han bare høflig eventuelt skriver i rent tidsfordriv?
Eller liker han meg som en venn, men ikke er interessert i noe mer. (bare vil holde en god tone med tanke på at vi blant annet har en felles venn.)
Eller er han interessert i meg, men ikke tør å være direkte?

Jeg forstår såklart at det er vanskelig å svare på uten å spørre han, eller å være spåkone, men hadde satt pris på hva dere tenker angående det hele.

Tenkte kanskje noen mannfolk her kunne fortelle meg hvorfor de ville oppført seg på denne måten? Hva hensikten i så fall var?

Anonymous poster hash: 680de...ec2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen tanker?

Skrevet

Dersom han virkelig er interessert vil han vel invitere deg med.

Så jeg tenker at han ser deg som venn eller tidsfordriv. Mulig sjenanse, men umulig å si uten å kjenne ham.

Også mulig han holder på med en annen.

Anonymous poster hash: 58211...8ee
Skrevet

Har har jo tydelig vist interesse der du avviste han. Skal dette gå noe videre så får du ta initiativ da han mulig kun venter på det.

• Liker 3
Skrevet

Har har jo tydelig vist interesse der du avviste han. Skal dette gå noe videre så får du ta initiativ da han mulig kun venter på det.

(Ts)

Takk for svar :)

Du har sikkert helt rett.

Føler dog at jeg egentlig har lagt opp til at han når som helst kan invitere meg på noe. Inviterte tross alt nærmest meg selv til han: "Gratulerer med nytt hus, gleder meg til å komme i innflyttningsfesten :)" Og har i tillegg ved en annen annledning kommenterte et bilde hvor han var ute på tur, og sagt: "Jeg vil også være med : )"

Er kanskje for lite direkte.. ? (feig..)

Uansett så gjelder nok ikke problemstillingen lenger, for i det siste har han vært annerledes og tatt mindre kontakt. Så han har sikkert gått lei, hvilket er forståelig.

Jeg får vel bare droppe det hele.

Skrevet

(Ts)

Takk for svar :)

Du har sikkert helt rett.

Føler dog at jeg egentlig har lagt opp til at han når som helst kan invitere meg på noe. Inviterte tross alt nærmest meg selv til han: "Gratulerer med nytt hus, gleder meg til å komme i innflyttningsfesten :)" Og har i tillegg ved en annen annledning kommenterte et bilde hvor han var ute på tur, og sagt: "Jeg vil også være med : )"

Er kanskje for lite direkte.. ? (feig..)

Uansett så gjelder nok ikke problemstillingen lenger, for i det siste har han vært annerledes og tatt mindre kontakt. Så han har sikkert gått lei, hvilket er forståelig.

Jeg får vel bare droppe det hele.

Nei. Hint fungerer dårlig. Han gjorde et tydelig initiativ på deg som ble avslått. Da får du gjøre et tydelig initiativ tilbake som beviser at du er interessert nå som du er ledig. Det å flørte på kanten holder ikke så ja, det er for lite direkte og for feigt.

Han går jo lei fordi du er lite direkte. Vær direkte kun én gang så får du jo svaret du er ute etter, og først da kan du vite om du skal gi opp eller ikke. Det at han gir opp skulle jo bare mangle når han først er blitt avvist, for så til at du kun virker hyggelig tilbake, akkurat som om du har dårlig samvittighet ovenfor avvisningen. Altså trur han muligens at han er friendzonet.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Hint fungerer dårlig. Han gjorde et tydelig initiativ på deg som ble avslått. Da får du gjøre et tydelig initiativ tilbake som beviser at du er interessert nå som du er ledig. Det å flørte på kanten holder ikke så ja, det er for lite direkte og for feigt.

Han går jo lei fordi du er lite direkte. Vær direkte kun én gang så får du jo svaret du er ute etter, og først da kan du vite om du skal gi opp eller ikke. Det at han gir opp skulle jo bare mangle når han først er blitt avvist, for så til at du kun virker hyggelig tilbake, akkurat som om du har dårlig samvittighet ovenfor avvisningen. Altså trur han muligens at han er friendzonet.

(TS)

Blir plutselig helt irrasjonell og klarer ikke å bruke hjernecellene mine når jeg står i situasjoner selv. Så da er det greit med noen som faktisk er litt konstruktive. Så takk for det. :)

Jeg får psyke meg opp da, og invitere han på noe. Så får jeg eventuelt bare ta et avslag hvis det skulle komme.

Jeg er bare litt redd ettersom vi som nevnt tidligere har en felles kamerat, og er derfor litt redd for at de prater seg imellom om meg. Denne felles kompisen har også vært interessert i meg (Vet ikke om han er det enda), men vi er bare venner. Så håper ikke jeg ødelegger noe ved å ta initiativ.

Skrevet

(TS)

Blir plutselig helt irrasjonell og klarer ikke å bruke hjernecellene mine når jeg står i situasjoner selv. Så da er det greit med noen som faktisk er litt konstruktive. Så takk for det. :)

Jeg får psyke meg opp da, og invitere han på noe. Så får jeg eventuelt bare ta et avslag hvis det skulle komme.

Jeg er bare litt redd ettersom vi som nevnt tidligere har en felles kamerat, og er derfor litt redd for at de prater seg imellom om meg. Denne felles kompisen har også vært interessert i meg (Vet ikke om han er det enda), men vi er bare venner. Så håper ikke jeg ødelegger noe ved å ta initiativ.

Denne problemstillingen finner du jo ut av når du tar et tydelig initiativ. Han kan jo fortelle om det ville blitt et problem eller ikke ettersom han tydeligvis er nærmere venn med han enn det du er.

Skrevet

Denne problemstillingen finner du jo ut av når du tar et tydelig initiativ. Han kan jo fortelle om det ville blitt et problem eller ikke ettersom han tydeligvis er nærmere venn med han enn det du er.

Sant det.

Da skal jeg ta initiativ til å finne på noe, så får vi se hvordan det går..

Setter pris på at du tok deg tid til å svare.

Skrevet

Sant det.

Da skal jeg ta initiativ til å finne på noe, så får vi se hvordan det går..

Setter pris på at du tok deg tid til å svare.

Lykke til. :)

• Liker 1
Skrevet

Husk å oppdatere oss TS :-)

Anonymous poster hash: 4c5d9...a30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...