AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Hvordan rengjør du din Dermaroller? Jeg vil jo at den skal være helt bakteriefri før jeg benytter den. Men litt usikker på hva som er beste måte. Jeg vasker i kokende vann og oppbevarer den i fryseren. Anonymous poster hash: a16e9...045
Cuntzilla Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Vasker i alkohol, og lar den lufttørke http://www.apotek1.no/produkter/antibac-instrumentdesinfeksjon-95-750ml-906129p
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Da skal jeg kjøpe slik sprit. Hvor ofte bruker du din? Nå trenger huden min seriøs livredding etter en våt og kjip høst med alt for mye fest, så lurer på hvor ofte jeg kan bruke den. Anonymous poster hash: a16e9...045
Miss-Grey Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Jeg benytter meg av alkohol, akkurat som Cuntzilla. Ville vært veldig forsiktig med koking, ettersom jeg har lest advarsler om dette på nett. Kort oppsummert er metallpiggene forankret i hardplast, men de sitter ikke så veldig dypt, og hvis noe av plasten smelter kan man risikere at piggene løsner og setter seg fast i huden. Hvor ofte du kan bruke den kommer helt an på lengden på nålene. Dermarollere over enn viss lengde skal ikke brukes oftere enn hver tredje uke. Hvis de brukes oftere bidrar det til å bryte ned kollagenet i huden, snarere enn å bygge det opp. Jeg har dessverre ikke tid til å lete opp den forskningsartikkelen der det var referert til dette for øyeblikket, men jeg vil tro at en dermaroller med korte pigger (1 mm eller mindre) kan brukes noe oftere. TS: Jeg er veldig travel frem til i morgen ettermiddag, men hvis du vil kan jeg undersøke dette nærmere på lørdag? Gi meg gjerne tilbakemelding på hvor lang dermarolleren din er, så har jeg noe å ta utgangspunkt i.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Null stress. Jeg lar den uansett ligge til neste uke når jeg har fått tak i sprit, så jeg får vasket den skikkelig. Jeg har 0.5 mm Anonymous poster hash: a16e9...045
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Er en gang i uka ok? Har i hvert fall brukt den nå for en uke siden og en gang i dag. Anonymous poster hash: a16e9...045
uret Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 hvor kjøper dere dermaroller? har sett på swiss clinic, men vet ikke om den er populær pga merke eller hva
Djungelvrål Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 Kjøpte min på ebay til 36 kr. Har 0,25 mm. Brukte den igår for første gang og innbiller meg at jeg har fått litt mer glød allerede. Skal bruke den 3 g i uka og kjøpe 0,5 mm snart.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Jeg lurer også på hvor jeg kan kjøpe Dermaroller, fra et seriøst sted med god kvalitet. Anonymous poster hash: 9381a...363
Gjest The damned Skrevet 8. januar 2015 #10 Skrevet 8. januar 2015 Jeg har bestilt fra swiss clinic, men har ikke fått den enda. Blir spennende å prøve
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #11 Skrevet 8. januar 2015 Hvor mange mm er vanlig til ansiktet? Jeg har litt rynker og litt arr. Anonymous poster hash: 9381a...363
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #12 Skrevet 8. januar 2015 Hæ? Funker sånt, da? Tror ikke på sånt, jeg. En oppfinner av noe som virkelig fjerner rynker og arr ville fått minst en Nobel-pris! Anonymous poster hash: a1d84...4e0
Gjest The damned Skrevet 8. januar 2015 #13 Skrevet 8. januar 2015 Hæ? Funker sånt, da? Tror ikke på sånt, jeg. En oppfinner av noe som virkelig fjerner rynker og arr ville fått minst en Nobel-pris! Anonymous poster hash: a1d84...4e0 Jeg er skeptisk selv, men har lest om mange som er fornøyde og mente at det virker så da ville jeg prøve.
Djungelvrål Skrevet 8. januar 2015 #14 Skrevet 8. januar 2015 Hæ? Funker sånt, da? Tror ikke på sånt, jeg. En oppfinner av noe som virkelig fjerner rynker og arr ville fått minst en Nobel-pris! Anonymous poster hash: a1d84...4e0 A-vitamin krem og laser funker på rynker og arr. Men de som kom på det har vel aldri fått noen nobelpris. I denne videoen ser man resultater. Han har kjøpt den på ebay for 40 kr.
Khaosick Skrevet 8. januar 2015 #15 Skrevet 8. januar 2015 Fant dette på nett, vet ikke om det hjelper deg jeg 0.5mm: 2-3 times a week 1.0mm: Once a week 1.5mm: Once every two weeks if used lightly, once every 3-4 weeks if used more vigorously. 2.0mm: Once every five weeks 1
Djungelvrål Skrevet 8. januar 2015 #16 Skrevet 8. januar 2015 Har veldig lyst å prøve dermaroller på cellulittene mine. Men da må jeg visst ha 1-2 mm og bør vel finne en som er større enn standard eller så tar det jo en evighet å behandle.
Gjest Sitrondrops Skrevet 9. januar 2015 #17 Skrevet 9. januar 2015 Skulle akkurat til å spørre om det fungerer, men så videoen. Noen som vet om man kan bruke 0,5 mm ved siden av øyet? Har begynt å få "kråkeføtter" da jeg sover bare på den ene siden.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #18 Skrevet 9. januar 2015 A-vitamin krem og laser funker på rynker og arr. Men de som kom på det har vel aldri fått noen nobelpris. I denne videoen ser man resultater. Han har kjøpt den på ebay for 40 kr. Nå er vel ikke A-vitaminkrem det beste, da. Den kan føre til fosterskader hvis brukt under svangerskap, og det er noe som gjør meg såpass bekymret at jeg ikke ville brukt den, av frykt for hva den kan påføre meg. Når det gjelder videoen du linker til, så kan jeg ikke se at den beviser noen virkning i det hele tatt. Jeg ser ikke at arrene har blitt mindre, bare svakere i rødfargen, og det er jo åpenbart fordi bildene blir lysere og lysere... Anonymous poster hash: a1d84...4e0 2
Stinkerbell Skrevet 9. januar 2015 #19 Skrevet 9. januar 2015 Jeg har virkelig problemer med å forstå at noen kan gå på dette tullet. Nå har jeg sittet og billedgooglet dermaroller, og det var som jeg tenkte, og som det er med det meste som ikke fungerer når det gjelder markedsføring av produkter for problemer i huden. Merkelig at man skal ha så forskjellig lyssetting på før- og etterbilder, altså! Det her er jo bare humbug! Og produsenten ler hele veien til banken. https://www.google.no/search?q=virker+dermaroll%3F&rlz=1C1LDJZ_enNO569NO579&espv=2&biw=1280&bih=699&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=i6mvVIn3IMfkaPepgqAM&ved=0CAYQ_AUoAQ&dpr=1 1
Cuntzilla Skrevet 11. januar 2015 #20 Skrevet 11. januar 2015 Prøv å gjøre research med google scholar i stedet for google bildesøk, Stinkerbell Det finnes en del vitenskapelig forskning på det, i tillegg til alle disse individuelle historiene, videoene og bildene som utgjør en mer anekdotisk type bevis. Det varierer nok hvor godt det fungerer og hva det fungerer på, men dette er ikke bare en eller annen reklame-konspirasjon. Det funker. I dagens informasjonssamfunn hvor folk flest er enda flinkere enn deg til å google, så hadde de ikke kommet så veldig langt om det ikke fungerte i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå