Gå til innhold

Hvor kjøpte dere korsett etc i Oslo ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøpte du korsett i Oslo/omegn?? Jeg regner kanskje med at de fleste salongene har det. Kan dere anbefale noen spesielt?? Er det noen undertøysforretninger som har det samme? Jeg må ha ett som er litt åpent i ryggen (og uten stropper).

Korsetter er vel ikke bestillingsvare håper jeg? :-? ...Da begynner jeg å få dårlig tid!

Og så har jeg ikke kjøpt underskjort ennå, men det håper jeg jeg finner i en brudesalong!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde litt på forskjellige salonger og fant ingen jeg likte, men så kom jeg over et på Lindex (av alle steder) og der hadde dem et kjempe fint og enkelt korsett som jeg synes satt kjempe fint. Jeg kjøpte forøvrig mitt på Jessheim.

Skrevet

De har også veldig mye fint og bra i undertøysbutikken på Strømmen Storsenter. Husker ikke hva den heter i farten. Og det er jo litt utenfor Oslo da :wink:

Skrevet
Jeg kjøpte mitt torsolett hos Christiane brudesalong i Oslo' date=' og dette er dypt i ryggen. Kan anbefales. Her kan du se det:http://www.christiane.no/minishop/index1.asp?r=83[/quote']

Er det ikke lett for at puppene blir veldig flate i et slikt torsolett? De jeg har prøvd hadde så dårlig push-up... :roll:

Skrevet

Det var kanskje ikke så mye push op nei, men når kjolen kom på plass, ble litt mer push-up enn ved prøving uten kjole. Men det finnes nok andre varianter som gir mer løft ja...

Skrevet

Ja nå har jeg jo bare prøvd uten kjole, så det kan jo hende :wink:

Skrevet

Uansett hva du skal ha, så må du prøve under kjolen. Det blir helt annerledes når du får på kjolen. Jeg fikk deponere på et på Kappalh, og regner med at du får deponere de fleste andre steder også.

Skrevet

Skal du ha et skikkelig korsett, styr unna de med rigeline-spiler. De har en tendens til å bøye seg og forbli bøyd! Ser absolutt ikke bra ut! Kikke litt rundt og forhør deg. Jeg vet at Secrets i Pilestredet har en del bra korsetter, og eventuelt bestiller opp.

Skrevet
Jeg kjøpte mitt torsolett hos Christiane brudesalong i Oslo' date=' og dette er dypt i ryggen. Kan anbefales. Her kan du se det:http://www.christiane.no/minishop/index1.asp?r=83[/quote']

Hvor er den butikken i Oslo? Det ser ut på nettsiden som det bare er nettbutikk og butikk på Tjøme?

De korsettene var jo kjempefine!

Skrevet

Christiane har flytta fra Oslo fjor desember. Men nettbutikken og butikken på Tjøme er oppe og går.

Jeg endte selv med et torselett fra Arabella ved Egertoget. Kjempebra service! Har brukt det flere ganger allerede, når jeg skal bruke finkjoler der bh-stropper ikke er så stilig å se.

M

Gjest Poirot
Skrevet
Jeg vet at Secrets i Pilestredet har en del bra korsetter' date=' og eventuelt bestiller opp.[/quote']

Er lagt ned/flyttet (hvis du tenker på den ved Høyskolen.)

Skrevet

Må ha skjedd ganske nylig...

Gjest Poirot
Skrevet
Må ha skjedd ganske nylig...

Par måneder siden. Er nøkkelbutikk der nå.

Skrevet

Så dumt. :(

Skrevet

Arabella på Egertorget er virkelig å anbefale!

Skrevet

De har jeg ikke sett... Hvor er de på Egertorget?

Skrevet

Ved siden av Cafe Håpløs

Skrevet

Vet ikke hvor det er heller, jeg... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...