Gå til innhold

En irrasjonell hat mot saksbehandleren.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva som feiler meg, men jeg hater henne. Hun er alt det jeg ikke er. Hun er bare 3 å eldre, har livet i orden og klager over boligsparing. Hadde det bare vært misunnelse så hadde jeg kunne taklet det. Men jeg klarer ikke å si hva jeg trenger heller. Jeg sier jeg ikke sover og hun sier "jeg ser du har det bedre" :vetikke:

Det hadde vært bedre om jeg kunne si "hei jeg er suicidal, kan jeg snakke med psykolog, eller få tabletter" Men det klarer jeg ikke, jeg bare smiler og spør om

hun er sulten, eller noe like idiotisk. Jeg kan ikke bytte for da må jeg ta det opp med henne. Legen er ikke interessert i å hjelpe for det er ikke dem som har "ansvaret" for meg, men dem(sikkerhet,nyttlivehjelperne). Jeg har ikke familie, venner og er på et nytt sted jeg ikke kjenner noen. Den enste kontakten jeg har med ande er saksbehandleren og jeg har en irrasjonell hat mot henne. Hva skal jeg gjøre ?

Anonymous poster hash: 46f78...289
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bör absolutt ta en tur til fastlegen og få utredning for psyken din. Det er fastlegen som henviser til psykolog

Anonymous poster hash: afd8f...708
  • Liker 2
Skrevet

Fastlegen din gjør ikke jobben sin. Bytt.

Anonymous poster hash: 02d4a...013
  • Liker 1
Skrevet

Et hat, ikke en hat.

Anonymous poster hash: 71169...de3
Skrevet

Du bör absolutt ta en tur til fastlegen og få utredning for psyken din. Det er fastlegen som henviser til psykolog

Anonymous poster hash: afd8f...708

ikke i mitt tilfelle, jeg må gå gjennom henne for å gå til psykolog

Anonymous poster hash: 46f78...289

Skrevet

Hva slags saksbehandler er hun? Skjønte ikke helt. Det er uansett faslegen som skal henvise deg til psykolog eller gi deg medisiner.

• Liker 1
Skrevet

ikke i mitt tilfelle, jeg må gå gjennom henne for å gå til psykolog Anonymous poster hash: 46f78...289

Du kan oppsøke legen din uten henne. Du er et fritt menneske. Hva slags saksbehandler er dette?

Anonymous poster hash: 230d5...533

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...