AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Logget inn på altinn idag og så på lista over arbeidsgivere som har hentet inn skattekortet mitt. Der ser jeg at et firma jeg var ansatt hos for 5-6år siden har hentet skattekortet mitt for noen uker siden. Hvorfor skulle de gjøre det? Jeg prøvde å kontakte de for å spørre, men var ingen som kunne svare meg. Det er kanskje ikke så farlig, men kjenner alikevel at jeg ikke liker at hvem som helst kan hente skattekort som de vil bare fordi det er elektronisk. Anonymous poster hash: 58e5b...fbd
Maddy25 Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Det samme skjedde meg for en tid tilbake. Det var en ganske enkel grunn., de skulle gjøre om tidligere innskuddspensjon til et pensjonskapitalbevis. Kanskje det er tilfelle for deg også?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Det samme skjedde meg for en tid tilbake. Det var en ganske enkel grunn., de skulle gjøre om tidligere innskuddspensjon til et pensjonskapitalbevis. Kanskje det er tilfelle for deg også? Jeg aner ikke. Var det noe de var i kontakt med deg om eller var det bare noe de gjorde?Anonymous poster hash: 58e5b...fbd
Maddy25 Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Jeg var ikke i kontakt med dem, men logget inn på Storebrand og sjekket pensjonen. Det var sånn jeg fant det ut.
Pipzky Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Kan hende det er regnskapsfører som har oppdatert skattekortene og ikke registrert deg som slutta. Ring arbeidsgiver og spør så er du sikker
RavN Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 De har ikke ryddet i sakene sine, normalt så er det regnskapsfører som ikke har slettet deg fra lista si. Orker ikke og skrive alt, men det er ikke noe farlig.
Gjest Blondie65 Skrevet 22. november 2014 #7 Skrevet 22. november 2014 De har ikke oppdatert lønnsystemet med sluttdatoen din. Dette er sløvhet fra deres side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå