Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må bare få ut litt frustrasjon her nu.

Ute regner det. Det øser pøser ned. Jeg vil ut og løpe i regnværet, hoppe i søledammene og slå hjul. Men JEG ER PÅ JOBB... *snufs*

Jeg sitter foran en gammel datamaskin og leser eldgamle innlegg på kg (som forøvrig er dansk i dag... hmm...). Det er fryktelig, forferdelig grusomt. Føler meg fanget her inne, jeg vil ut i Guds frie natur. NÅ! Stakkars, stakkars meg. *sutre, sutre*

Jeg trøster meg med at jeg skal leke med lego sammen med Hope etterpå. Heldigvis.

Flere enn meg som elsker regnvær???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg elsker å leke ute i regnvær! :D

Løpe en tur, eller bare gå en lang tur mens det høljer ned, bli kliss-klass-våt og gå enda lengre.

Dessuten så er det morsomt å lekesloss i regnvær, masse morsomme, sølete pytter og sånn... *barnslig* :blunke:

Skrevet

Neee, jeg er den første til å innrømme at jeg klarer meg utmerket godt uten regnet. Lenge leve sommer, sol og varme! :briller:

Oki, jeg innrømmer det: av og til er det deilig med litt regn. Av og til)

Skrevet

Fantasere.... Våte jenter med t-skjorten klebret til.... KREMT... :sjarmor: hehe

Neida, jeg elsker også regnvær (av og til, må vær elitt sol innimellom..) når det er varmt. Det lukter også så fantastisk da!!!

Skrevet

Lasse, da! Grisegutt! :kul: Hehe..

Skrevet

Jeg er også gla i regnvær, men nå i det siste syns jeg at det har vært litt i det meste laget.... kunne tenke meg strand vær jeg da...*snufs*

-Marigull-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...