Gå til innhold

regnvær

Kid-a

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt frustrasjon her nu.

Ute regner det. Det øser pøser ned. Jeg vil ut og løpe i regnværet, hoppe i søledammene og slå hjul. Men JEG ER PÅ JOBB... *snufs*

Jeg sitter foran en gammel datamaskin og leser eldgamle innlegg på kg (som forøvrig er dansk i dag... hmm...). Det er fryktelig, forferdelig grusomt. Føler meg fanget her inne, jeg vil ut i Guds frie natur. NÅ! Stakkars, stakkars meg. *sutre, sutre*

Jeg trøster meg med at jeg skal leke med lego sammen med Hope etterpå. Heldigvis.

Flere enn meg som elsker regnvær???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg elsker å leke ute i regnvær! :D

Løpe en tur, eller bare gå en lang tur mens det høljer ned, bli kliss-klass-våt og gå enda lengre.

Dessuten så er det morsomt å lekesloss i regnvær, masse morsomme, sølete pytter og sånn... *barnslig* :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neee, jeg er den første til å innrømme at jeg klarer meg utmerket godt uten regnet. Lenge leve sommer, sol og varme! :briller:

Oki, jeg innrømmer det: av og til er det deilig med litt regn. Av og til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasere.... Våte jenter med t-skjorten klebret til.... KREMT... :sjarmor: hehe

Neida, jeg elsker også regnvær (av og til, må vær elitt sol innimellom..) når det er varmt. Det lukter også så fantastisk da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også gla i regnvær, men nå i det siste syns jeg at det har vært litt i det meste laget.... kunne tenke meg strand vær jeg da...*snufs*

-Marigull-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...