AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Øh, what the????? Anonymous poster hash: 34cfe...559
Doge Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Sikkert bare ISIS/ISIL som vil rekrutere nye medlemmer 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Seriøst, synes det var skikkelig creepy... Anonymous poster hash: 34cfe...559
nattsvermer Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Jeg ble oppringt av et ukjent italiensk nummer her om dagen. Har også fått et par telefoner fra Nederland. Jeg lar bare være å ta telefonen og regner med at det er noen som har ringt feil.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #5 Skrevet 20. november 2014 Jeg ble oppringt av et ukjent italiensk nummer her om dagen. Har også fått et par telefoner fra Nederland. Jeg lar bare være å ta telefonen og regner med at det er noen som har ringt feil. Hadde ikke brydd meg om det var fra Nederland eller Italia, men synes det er ekkelt å bli ringt fra Irak nå med all den galskapen som skjer der nede nå. Anonymous poster hash: 34cfe...559
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå