AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 På mange youtube videoer, bruker de et en spray fra Mac, som gjør øyeskygger mer intense. Noen som vet hvilket produkt jeg mener? Jeg har prøvd å lete, men selvfølgelig finner jeg ingen av videoene hvor de bruker den. Og klarer ikke finne den på kicks sine sider. Og er det muligens et annet merke som har samme produkt, bare billigere ? Anonymous poster hash: 8251b...b42
Doge Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Kan det være denne? http://www.kicks.no/mac/fix--p10287
franik3 Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Det er Mac Fix+ ja, selges hos både Kicks og Mac Det er mulig å bruke vanlig vann også for mer intensitet, men selv syns jeg sprayen får øyenskyggene til å sitte bedre og lengre.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Takk for svar! Det var den jeg trodde det var, men klarte liksom ikke koble beskrivelsen på kicks Men finnes det produktet i andre merker? Anonymous poster hash: 8251b...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå