AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Jeg har nettopp operert ut en visdomstann på venstre underkjeve. Jeg fikk med meg et ark hvor det stod at røyking bør unngås det første døgnet. Hos andre tannleger/kirurger igjen står det at røyk og snus bør unngås de tre første timene etter operasjonen. Så hva bør jeg gjøre? Er utrolig vanskelig for meg å skulle klare å gå et døgn uten snus, da jeg har snust hver dag i 5 år. Og før dere sier det; ja jeg vet det ikke er bra for helsen, men nå er det så Anonymous poster hash: d11bf...5cd
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Jeg har nettopp operert ut en visdomstann på venstre underkjeve. Jeg fikk med meg et ark hvor det stod at røyking bør unngås det første døgnet. Hos andre tannleger/kirurger igjen står det at røyk og snus bør unngås de tre første timene etter operasjonen. Så hva bør jeg gjøre? Er utrolig vanskelig for meg å skulle klare å gå et døgn uten snus, da jeg har snust hver dag i 5 år. Og før dere sier det; ja jeg vet det ikke er bra for helsen, men nå er det så Anonymous poster hash: d11bf...5cd Jeg snuser forresten på høyre overleppe, vet ikke om dette har betydning for hvor jeg har operert? Er altså på motsatt side av operasjonen. Anonymous poster hash: d11bf...5cd
umwar Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Jeg fikk beskjed om at jeg IKKE måtte snuse etter operasjonen. Du kan prøve, det kommer til å svi hinsides! Det går jo "snussaft" ned i såret. Du har et åpent sår i munnen din, snus er giftstoff, jeg ville unngått å snuse frem til såret var grodd. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Jeg har nettopp operert ut en visdomstann på venstre underkjeve. Jeg fikk med meg et ark hvor det stod at røyking bør unngås det første døgnet. Hos andre tannleger/kirurger igjen står det at røyk og snus bør unngås de tre første timene etter operasjonen. Så hva bør jeg gjøre? Er utrolig vanskelig for meg å skulle klare å gå et døgn uten snus, da jeg har snust hver dag i 5 år. Og før dere sier det; ja jeg vet det ikke er bra for helsen, men nå er det så Anonymous poster hash: d11bf...5cd Jeg trakk visdomstann i sommer. Fikk streng beskjed om å ikke snuse før stingene var fjernet. Det var en forferdelig uke. Men måtte bare holde ut. Har snust i 10år.Anonymous poster hash: 8f955...6a7
masekopp Skrevet 20. november 2014 #5 Skrevet 20. november 2014 (endret) Jeg holdt ut ca 1 time etter operasjonen. Alt grodde normalt fordi om PS: Til meg sa de bare at jeg skulle vente 3 timer. Altså til blodet har koagulert. Endret 20. november 2014 av masekopp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå