Rikkis&løven Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Jeg skal gi en angel chimes (på bilde) til mamman min til jul. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn eller lignende noe sted på nettet eller i en butikk? Den må være på størrelse med denne, vil ikke ha for stor. Og den må ha bjeller slik at den lager lyd/spiller når vindmølla går rundt. Vet ikke om jeg skal ha sølv eller gull. Sølv passer nok best inn i huset ettersom mamman min har mest sølv ting. Gull derimot føler jeg er mer julete og original. Hva tror dere eller hva synes dere er finest? På forhånd takk!
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Jeg så slike i de fleste interiørbutikkene ifjor. De har sikkert det i år også. Hvor har du kikka hen? Personlig synes jeg den i sølv er finest.Anonymous poster hash: e2cf5...96c 1
Rikkis&løven Skrevet 20. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2014 Prøvd ebay, men koster jo søren meg mer å sende enn den koster. Chipping på 150,- å sånn! Husker du navnet på noen av de interiørbutikkene? Jeg har nesten sett overalt i de butikkene der jeg bor. Jeg har blant annet sett en på Kitchen og en i en glassmagasinlignende butikk, men ingen av de har klokker/bjeller
Miss Lucky Skrevet 20. november 2014 #5 Skrevet 20. november 2014 (endret) De har på ahlens Om du skal kjøpe i sølv eller gull kommer litt ann på hva som passer best inn hos henne Endret 20. november 2014 av Miss Lucky
*Emma* Skrevet 20. november 2014 #6 Skrevet 20. november 2014 Sånn pleier de å ha til en rimelig penge "over alt". Tror jeg har sett sånne på Apotek1, TGR, Glassmagasinet.... Ellers har de en her for eksempel: http://www.scandinaviandesigncenter.no/Products/nok1/Home_Accessories/Various+brands/11309/%c3%84nglaspel+original
Millimani Skrevet 20. november 2014 #7 Skrevet 20. november 2014 (endret) Sølv er finest etter min mening Jeg har dessverre ikke peiling på hvor den kan kjøpes, men mulig jeg har sett noe som denne på Glassmagasinet, Åhléns, Kremmerhuset, Pytt & panne, eller tilsvarende Endret 20. november 2014 av Millimani
*Emma* Skrevet 20. november 2014 #8 Skrevet 20. november 2014 Det heter Englespill. (Om du skal Google eller spørre etter i Norge )
*Emma* Skrevet 20. november 2014 #9 Skrevet 20. november 2014 Som en over her sa har de begge "fargene" på Åhlens. http://www.ahlens.no/jul/belysning-lys/englespill-silver.html http://www.ahlens.no/jul/belysning-lys/englespill-nostalgi.html
Rikkis&løven Skrevet 20. november 2014 Forfatter #10 Skrevet 20. november 2014 Å tusen takk alle sammen! Har ikke sjekket Ahlens så da skal jeg dra dit etterpå :D Jeg heller mot sølv for det vil passe best inn!
Gjest mainbitch Skrevet 20. november 2014 #11 Skrevet 20. november 2014 Åh, slike englespill er fine! Vi har sikkert 10 stk hjemme hos meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå