Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er folk som lager tråder om hvor mye dem hater jul så da lager jeg en tråd for oss som elsker julen :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg melder meg på her! :nisselue:

Skrevet

Jeg gleder meg til jul slik jeg kan gi familien min de gavene jeg har kjøpt, bruker å kjøpe fra en side der jeg finner alle mulige geniale og morsomme ting :) Har blitt mest til søstera mi, nesten 10 gaver for nesten 1000 kroner O:

Skrevet

Jeg er en juleskeptiker, som i år skal bli en juleelsker! :kalle:

Forell meg! Hva er det dere elsker med julen? :)

• Liker 1
Gjest Gurgemeie
Skrevet

Dette er muligens en overfladisk ting for mange, men jeg elsker stemningen. Ikke julemaset, men stemningen jeg får ved at folk pynter, setter ut julelys i vinduskarmene, pyntete gater med julelys hengende over. Jeg elsker familien min, og å være sammen med dem i jula. Jeg elsker å bake pepperkaker og hvite kakemenn med mamma, lillesøster og lillebror, fordi det er koselig. Da setter vi på julemusikk (som jeg også syns er fantastisk koselig), og baker i vei. Slenger litt mel mot den andre. Og deigene til pepperkakemenn og hvite kakemenn er faktisk ikke så vanskelig å lage. Jeg elsker juleprogrammene på tv, og når vi går i kirken på julaften. Ikke fordi jeg er kristen, men fordi det er tradisjon. Og tradisjoner kan man lage i alle aldre, og videreføre i generasjoner. Jeg elsker filmene som går på tv når det nærmer seg jul, selv om jeg har sett de tusen ganger før. Jeg elsker folkene, stemningen man får, gavene man kjøper og det at man rett og slett får en måned i året hvor man kan kose seg litt ekstra.

Nå er jeg veldig tradisjonsbunden, og jeg har elsket julen siden jeg var lita. Vi har alltid hatt julenisse (les:en av foreldrene) som kommer på julaften. Og når jeg leser gjennom dette, innser jeg at jeg er litt av en juletulling (lol).

Men syns det er koselig å lese at du skal bli en juleelsker :fnise: det er jo ditt valg, og jeg håper ikke at du kommer til å angre! Jula er mye mer enn gaver, og mas og pes.

Gjest mainbitch
Skrevet

:nisselue::kalle::tree::kyss2::gave::nissegutt::nissekonekyss::nissevink::hjerte::tre::nisseblunk::heiajente::engel::regler::fryser::nisse::nissekyss:

Elsker jula, men det er sykt mange jule-smilyer :tunge1:

Skrevet

Dette er muligens en overfladisk ting for mange, men jeg elsker stemningen. Ikke julemaset, men stemningen jeg får ved at folk pynter, setter ut julelys i vinduskarmene, pyntete gater med julelys hengende over. Jeg elsker familien min, og å være sammen med dem i jula. Jeg elsker å bake pepperkaker og hvite kakemenn med mamma, lillesøster og lillebror, fordi det er koselig. Da setter vi på julemusikk (som jeg også syns er fantastisk koselig), og baker i vei. Slenger litt mel mot den andre. Og deigene til pepperkakemenn og hvite kakemenn er faktisk ikke så vanskelig å lage. Jeg elsker juleprogrammene på tv, og når vi går i kirken på julaften. Ikke fordi jeg er kristen, men fordi det er tradisjon. Og tradisjoner kan man lage i alle aldre, og videreføre i generasjoner. Jeg elsker filmene som går på tv når det nærmer seg jul, selv om jeg har sett de tusen ganger før. Jeg elsker folkene, stemningen man får, gavene man kjøper og det at man rett og slett får en måned i året hvor man kan kose seg litt ekstra.

Nå er jeg veldig tradisjonsbunden, og jeg har elsket julen siden jeg var lita. Vi har alltid hatt julenisse (les:en av foreldrene) som kommer på julaften. Og når jeg leser gjennom dette, innser jeg at jeg er litt av en juletulling (lol).

Men syns det er koselig å lese at du skal bli en juleelsker :fnise: det er jo ditt valg, og jeg håper ikke at du kommer til å angre! Jula er mye mer enn gaver, og mas og pes.

Takk for svar! Som du sier, det er jo utrolig mye koselig med jul, så gøy å høre hva det er som gjør at andre er så glad i høytiden. Trenger positiv inspirasjon :)

Ps. Jeg tror du er en liten juletulling :nisseblunk:

Skrevet

Stemingen, at familien er samlet, jule programmer og filmer på tv og å kunne gi gaver :) Jeg elsker å gi

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Takk for svar! Som du sier, det er jo utrolig mye koselig med jul, så gøy å høre hva det er som gjør at andre er så glad i høytiden. Trenger positiv inspirasjon :)

Ps. Jeg tror du er en liten juletulling :nisseblunk:

Bare hyggelig! :)

Hahaha :fnise: jeg tror du muligens har helt rett i det :fnise::fnise:

Skrevet

Elsker, elsker, elsker jula!!!!

Det blir ikke noe mas og stress så lenge man planlegger, og er ute i god tid :-) Jeg har lister å jobbe etter. De samme listene tar jeg fram år etter år og korrigerer datoene. Listefreak? Jepp ;-)

I år har jeg laget de fleste julegavene. Billig, gøy å gi bort og fint å få.

:gave:

Skrevet

jeg elsker også julen :laugh: i helgen skal det pyntes, pint meg selv fra 1.november

Skrevet

Synes hele adventstida og jula er kjempekoselig, og skjønner ikke folk som blir stresset av juleforberedelser :) Tror trikset er å ikke la seg styre av andres forventninger til kaker, husvask, gaver osv., men skape og/eller videreføre de tradisjonene som gir en glede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...