Gå til innhold

Kan jeg ha denne kjolen til jul/nyttår?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke man skal ha mye større pupper enn modellen før den ermeutringingen blir litt feil.

Anonymous poster hash: 301a1...f5d
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hvorvidt den danner en valk vil du jo klare å se når du tar den på deg... Men dette er en nettbutikk (?) så da er det jo ikke greit å prøve den får etter du har fått den tilsendt. Det skal være en størrelsesguide et sted på siden, der kan du måle og sammenligne med andre plagg du har. Du har jo uansett angrerettt i forhold til visse lover og regler, som det står om på siden.

Endret av Millimani
Skrevet

Veldig pen kjole. Men umulig å si hvordan den blir rundt brystene. Som brukeren over sier, det skal nok ikke mye til før puppene tyter litt. Bestill, det er bare til å returnere dersom det ikke går :)

Skrevet

Hvorvidt den danner en valk vil du jo klare å se når du tar den på deg... Men dette er en nettbutikk (?) så da er det jo ikke greit å prøve den får etter du har fått den tilsendt. Det skal være en størrelsesguide et sted på siden, der kan du måle og sammenligne med andre plagg du har. Du har jo uansett angrerettt i forhold til visse lover og regler, som det står om på siden.

Dette var en merkelig setning... Hva menes med den?

Anonymous poster hash: 79e9b...3df

Skrevet

Dette var en merkelig setning... Hva menes med den?

Anonymous poster hash: 79e9b...3df

Skulle stått før, ikke får ;)

Skrevet

Ja til nyttår og julebord evt. Nei til jul.

Anonymous poster hash: b4605...0be
Gjest Lille-pus
Skrevet

Kjolen var pen på modellen, - og så sr jeg at den er uten stretch.

Det bør du tenke på når du har større pupper enn modellen.

Får jeg foreslå at du ser på noe som likner også?

Jeg har en her til 27 Euro, dem er med stretch så den er lettere å få til å passe.

Den kommer på 635 kroner all inclusive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...