AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Er mamma til en fantastisk 2-åring. Hun er verbalt god for alderen. Hun er en viljesterk person som tester mamma dine grenser til fulle om dagene. Pappa er helten og den hun tyr til når mamma er ugrei. Jenta reagerer med voldsom gråt og hikster ved grensesetting eller på positive og vennlige beskjeder. I dag kom reaksjonen når jeg plukket opp en kniv hun hadde mistet på gulvet😯jeg opplever at vi to er inne i en dårlig sirkel og sliter med å finne en løsning. Hun reagerer sånn på pappa også men ikke så ofte. Mor og far bir sammen. En faktor til er at snuppa sover dårlig så vi er alle litt slitne. Jeg har kort lunte og vet det innvirker på relasjonen. Vi tar annenhver natt så en alltid får sove. Er det vanlig med slike reaksjoner og "utestengelse av en omsorgsperson i denne alderen?Anonymous poster hash: 3e5c1...e35
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Ja, dette er vanlig utrolig slitsomt, men vanlig. Er en periode de fleste barn har, at de har et større behov for en av foreldrene. Så er hun vel gjerne i tilleg midt i selvstendighetsfasen, der absolutt ALT omsorgspersonene gjør kan blir fullstendig feil Hun skal gjøre det selv, eller det skal gjøres på en annen måte, eller bare gjøres når ungen vil... Og om man ikke gjør noe- så er det jammen feil det også når dere i tilleg sover dårlig og er trøtte hele gjengen, så blir det jo ikke bedre.. Dere har nok prøvd å gjøre noe med søvnen. Det er i hvertfall greit å få orden på. I tillegg vêr oppmerksom på blodsukkeret. Mine er veldig vare for å være sultne,og frukt, smoothie eller noe kan gjøre underverker i situasjone som jeg vet kan bli trøblete, nettop fordi det er en stund siden siste måltid.. Prøv å være "føre var" velg dine kamper og vær konsekvent. Ikke alltid lett, og tråkker man feil, så prøver man igjen.. Man får ikke til å være perfekt! Anonymous poster hash: b6222...6b6
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Det virker som hun drømmer en del. Sover urolig og kan våkne og gråte før hun sovner igjen. Hun er var på blodsukker om det blir lavt ja. Fyller på så godt vi kan. TS TSAnonymous poster hash: 3e5c1...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå