Gå til innhold

Pusher bort min bestevenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en 23 år gammel jente og har en venn som jeg har kjent siden vi var 16 år gamle begge to. Vi har alltid vært venner, men over de siste årene har vi blitt bestevenner hvor vi snakker på telefon nesten hver dag, støtter hverandre i vanskelige tider og ler sammen i gode tider.

Det som er så merkelig er at jeg føler vi oppfører oss som om vi er sammen - foruten at vi har aldri vært intime (ikke et kyss engang), men selve tonen på samtalene våre og måten han ordlegger seg på gjør at vi hørtes ut som kjærester.

Jeg blir utrolig glad da han ringer, sender meldinger eller kommer på besøk fordi jeg får masse sommerfugler i magen som om jeg er forelsket. Men problemet er at jeg egentlig ikke tror jeg er forelsket i han, men TANKEN på forelskelsen tar over.I tillegg vil han alltid at jeg skal være singel, og gi slipp på alle mulige gutter jeg skulle nevne av interesse.

Syntes dette blir vanskelig og har begynt å dytte han bort, men kjenner et stort savn da jeg gjør dette - føler jeg mister min bestevenn. Vet at dette kan virke knapt og uklart, men er det noen som har opplevd liknende eller har noen råd til hvordan jeg skal takle dette?

På forhånd tuuuseeen takk!

Anonymous poster hash: 5d79e...dcd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takle det? Skaffe deg ekte venninner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...