Gå til innhold

Billigste hotell/motell i bergensområdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forsøkt å lete på nettet etter noe billig overnattingsmuligheter i bergensområdet. Trenger ikke være bergen sentrum. Men en plass innen 1t kjøring fra bergen ca.. Så voss kan gå greit feks. Hordaland blir litt for vagt søk.

Noen som vet om noe superbillig? Vil overnatte en langhelg så billig som mulig.

Eneste ("billige") jeg klarer å finne ligger på 1500kr natten osv. Da kan man jo likegjerne sjekke inn på radisson midt i sentrum tenker jeg. Ser for meg prisklassen 500kr/natten ( helst billigere om det er realistisk).

Trenger ikke være hotell. Men må være enerom, altså ikke dele rom med fremmede.. Så hostell, motell osv er helt i orden. Trenger ikke roomservice eller frokost for å si det sånn :)

Håper veldig på svar!

Anonymous poster hash: 192f1...bb7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midttun camping? De har hytter tror jeg.

Av hoteller tror jeg Basic er det billigste. Sjekket det ifbm noe.

Skrevet

Midttun camping? De har hytter tror jeg.

Av hoteller tror jeg Basic er det billigste. Sjekket det ifbm noe.

Ja, campingplasser utenfor de store byene er fine overnattingssteder når sommer sesongen er over og ordinære campingturister har funnet på andre aktiviteter, fordi det da er de hjemløse som ikke kan bo i leiligheter som inntar campinghyttene på sosens regning.

Anonymous poster hash: 05769...a6e

Gjest Margit Spat
Skrevet

På vandrerhjemmet Montana koster enkeltrommene 520 kr natten. Da er du ganske nært sentrum (ikke akkurat gangavstand, men innenfor kommunegrensen), og relativt billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...