Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #1 Skrevet 22. juli 2004 Jeg orker ikke ta en avgjørelse, det er en fillesak, men jeg er litt hormonell. Uansett: Min samboer er på forretningsreise i utlandet og vi ringes hver dag. I går ringte han på ettermiddagen og ba meg ringe til ham neste gang. jeg er gravid og det sparket utover kvelden noe innmari i magen og jeg fikk lyst til å ringe den kommende pappaen. Uten å tenke mer over det ringte jeg. "Hvorfor ringer du, jeg ba deg ikke ringe før i morra." sa han, temmelig irritert og litt full. Jeg ble skuffet og sa greit og la på. Skal jeg ringe ham i kveld, eller...? Jeg er gravid, sliten og ensom så dere får unnskylde dersom dette er helt patetisk...
Gjest Madam Felle Skrevet 22. juli 2004 #2 Skrevet 22. juli 2004 Jeg hadde latt han ringe, for sånn oppfører en seg ikke mot deg. Og spesielt ikke når du også er gravid. :evil: Ble faktisk sint på dine vegne nå, og syns ikke det er patetisk i det hele tatt. La mannen krype for deg, for det syns jeg han fortjener. :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #3 Skrevet 22. juli 2004 Enig med Madam Felle... Altså, hva vet vel han om hva du skulle fortelle? Før du rekker si noe, kaster han seg over deg som om det å ringe kjæresten sin er det dummeste man kan gjøre? Jeg hadde helt klart ringt for og fortelle at det sparket i magen min, det er jo en kjempekos nyhet, som du ville dele med han... *riste på hodet* Men om min kjære hadde behandlet meg slik, hadde jeg faktisk ventet til han hadde ringt... Selv om jeg nok hadde savnet og snakke med han om det som skjedde, og generelt...
Lorangemy Skrevet 22. juli 2004 #4 Skrevet 22. juli 2004 Ikke unnskyld deg. Synes ikke dette er patetisk i det hele tatt. Jeg synes ikke at du skal ringe. Han burde være glad for at du ringer han. Han høres litt kontrollerende ut. " Jeg sa du ikke skulle ringe før i morgen" :o Sånn hadde jeg sett ut, hadde min samboer sagt det til meg. Og sånn ville jeg ha reagert. Makan! Ha litt stolthet.
Ylajali Skrevet 23. juli 2004 #5 Skrevet 23. juli 2004 :trøste: Utrolig dårlig gjort, jeg hadde også blitt kjempelei meg. Og det synes jeg du skal si til ham, sånn går det ikke an å oppføre seg.
Gjest Poirot Skrevet 23. juli 2004 #6 Skrevet 23. juli 2004 Utrolig tåpleig av han å svare slik. Jeg hadde blitt forbanna, gravid eller ei.
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #7 Skrevet 23. juli 2004 gjest skrev: "Hvorfor ringer du, jeg ba deg ikke ringe før i morra." Poirot skrev: Jeg hadde blitt forbanna, gravid eller ei. :enig_animasjon: Skulle vært mannen min som hadde sagt noe sånn :evil:
Gjest MrsL Skrevet 23. juli 2004 #9 Skrevet 23. juli 2004 Er det virkelig mulig å behandle den kommende mor til sitt eget barn på den måten???? :o
Gjest gjesta Skrevet 23. juli 2004 #10 Skrevet 23. juli 2004 Jeg hadde blitt såret, lei meg og forbannet. Du ville dele en fin opplevelse, men det kunne like gjerne vært at det var en alvorlig grunn til at du ringte. Du fikk aldri sjans til å forklare fordi han var så kjapp og brysk. Jeg hadde ikke giddet og ringt ham igjen, men når jeg fikk ham i tale igjen hadde jeg sagt klart i fra at dette var uakseptabelt. Hva dersom du hadde ringt for å fortelle om noe alvorlig som hadde skjedd i deres familie? Si ifra!
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #11 Skrevet 23. juli 2004 Takk for svar, dere har bekreftet det jeg syntes selv. Telefonen ringte i elleve-tida i går kveld, fra ukjent nr, det måtte være ham. Det var bare ett ring, så jeg gikk ut fra at han ville at jeg skulle ringe tilbake. Så jeg gjorde det og han sa at telefonen må ha ringt av seg selv, i lomma. Huff, det er jo nesten patetisk at han skal være så sta og stolt. Fordi jeg la på røret til ham skal jeg ringe først nemlig, slik er "reglene". Uansett, jeg fortalte ham akkurat hva jeg mente om oppførselen, at det er uakseptabelt og at det ikke spiller noen rolle hvorfor jeg ringer, slik respons er unødvendig. JEg må jo kunne ringe min samboer, faren til mine barn uten å være engstlig for om han skal reagere negativt. Jeg fikk en unnskyldning. Håper han virkelig forsto.
Gjest Harmony Skrevet 24. juli 2004 #12 Skrevet 24. juli 2004 "Hvorfor ringer du' date=' jeg ba deg ikke ringe før i morra." [/quote'] Jeg hadde IKKE akseptert en sånn oppførsel... Høres ikke ut som en voksen mann.
Mel-anie Skrevet 26. juli 2004 #13 Skrevet 26. juli 2004 Jeg får vondt inni meg når jeg leser sånt. Håper han forsto.
Gjest baby-E Skrevet 26. juli 2004 #14 Skrevet 26. juli 2004 Jeg hadde latt han ringe, for sånn oppfører en seg ikke mot deg. Og spesielt ikke når du også er gravid. :evil: Ble faktisk sint på dine vegne nå, og syns ikke det er patetisk i det hele tatt. La mannen krype for deg, for det syns jeg han fortjener. :evil:
Gjest Moonshadow Skrevet 26. juli 2004 #15 Skrevet 26. juli 2004 Enig med de andre her.. Jeg hadde blitt fly forbanna om han hadde svart sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå