Gå til innhold

Hvor lenge kan man gå med en genser før man skifter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge bruker du genseren før du skifter/vasker den?

Anonymous poster hash: bbd31...a1a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge bruker du genseren før du skifter/vasker den? Anonymous poster hash: bbd31...a1a

Fra 10 minutter til en hel dag, avhengig av hvor raskt den får gulp på seg.

Vasker alt tøy som er på bar hud etter max en dags bruk.

Anonymous poster hash: 62645...622

• Liker 2
Skrevet

En dag, men ullgensere og gensere som ikke er i kontakt med armhulen kan jeg godt bruke to dager.

Anonymous poster hash: 8f333...d76
Skrevet

Til de begynner å lukte. Tar den kun på meg hvis den lukter friskt/godt.

Anonymous poster hash: 5d302...125
  • Liker 14
Skrevet

Bruker en vanlig genser 1 dag også vaskes den.

• Liker 1
Skrevet

3-4 dager, kommer helt an på. Bruker uniform på jobb så gensrene blir bare brukt halve dager. Vasker de når du lukter, svett, surt, røyl, er flekkete ol. Vasker ikke bare for å vaske.

• Liker 18
Skrevet

4 dager er det maksimale, men det er veldig sjelden det skjer at den ikke begynner å lukte eller får en flekk tidligere.

Anonymous poster hash: 66503...866

• Liker 1
Skrevet

1 dag, samme med alt annet som er nær hud. Bortsett fra jeans/bukser som brukes rundt 5 ganger.
Er egentlig bare en vanesak.

• Liker 1
Skrevet

3-4 dager, kommer helt an på. Bruker uniform på jobb så gensrene blir bare brukt halve dager. Vasker de når du lukter, svett, surt, røyl, er flekkete ol. Vasker ikke bare for å vaske.

Samme her! :) Klær slites nok mer i vask enn av bruken hos mange gitt :D :D

Bruker også genser bare halve dager, siden jeg bytter om på jobb :)

• Liker 1
Skrevet

3-4 ganger. Shifter alltid etter jobb, så klærne blir brukt bare 8 timer hver dag.

Anonymous poster hash: fa2e8...fed
Skrevet

Fra 10 minutter til en hel dag, avhengig av hvor raskt den får gulp på seg.

Vasker alt tøy som er på bar hud etter max en dags bruk.

Anonymous poster hash: 62645...622

Flott for miljøet...

Anonymous poster hash: 028b2...25d

• Liker 8
Skrevet

Ull: til dei luktar. Det kan ta lang tid. Har gensrar eg aldri har vaska (men dei har ikkje vore brukt så mykje heller).

Alt anna: ein dag.

Skrevet

vasker klær en gang i uken.
vasker da en bukse eller skjørt, to eller tre topper, 3 par sokker, 2 bh, 2 singlet-kjoler, 6 truser og 3 håndkle . Jeg bor alene, så når jeg kommer hjem bytter jeg til single-kjole som også fungerer som pyjamas. Jeg svømmer, så er ikke plaget med sur treningslukt fra tøy. Jeg henger bare svømmedrakten til tørk med engang jeg kommer hjem :laugh:

De ukene jeg bruker kjoler til jobb, så blir det 2 kjoler, 3 ull strømpebukse og 2 kardingens til vask.

Anonymous poster hash: 2754a...49e
Skrevet

Hvor lenge bruker du genseren før du skifter/vasker den?

Anonymous poster hash: bbd31...a1a

Når man snuser på dem og de ikke lukter rent, eller ikke lukter som deoen sin under armene, så bytter man dem. Jeg bruker dem kanskje i tre dager.

• Liker 1
Skrevet

Vasker den når den er skitten eller lukter. Gjelder forsåvidt alle klær, unntatt undertøy.

• Liker 2
Skrevet

Jeg går jo aldri med samme genseren to dager på rad, men det betyr jo ikke at jeg vasker de etter hver bruk.

Jeg lufter de godt og bruker de kanskje fire-fem ganger mellom hver vask.

Anonymous poster hash: 60dcb...141

• Liker 2
Skrevet

Vasker den når den er skitten eller lukter. Gjelder forsåvidt alle klær, unntatt undertøy.

Hva gjør du med undertøyet?

Vasker uansett?

Man trenger vel ikke det? Eller?

Gjest Margit Spat
Skrevet

Til den er skitten eller ikke lukter bra. Alt fra en til fire dager, avhengig av hva slags stoff de har og om/hvor mye jeg har svettet i dem. Ull holder mye lengre, og jeg er dessuten flinkere til å henge ulltøy til lufting. Det hjelper også mot lukt. (Dette gjelder altså gensere. Sokker og truser skiftes hver dag, siden noen trakk inn det som tema.)

Skrevet

3-4 dager

Anonymous poster hash: 9b117...308

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...