Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lurven
Skrevet

fy fader for en tragisk musikk

blir nesten flau over å være norsk når den mannen kan selge så mange plater

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.. da er vi hvertfall to som ikke har falt helt for grisen som står og hyler da :wink:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Vi er fire. Jeg og samboeren klarer han ikke.

Gjest LoisLane
Skrevet

Dere får finne dere noe annet å kose dere med, da.

Lurer litt på hvem denne Nordstuga er , jeg da. Det skulle vel aldri være ne fjern fetter av Odd Nordstoga? :wink:

Skrevet

vi er flere, her i huset er vi 4 som vrir oss til den reklamen og det som værre er..

Gjest gjest1
Skrevet
vi er flere' date=' her i huset er vi 4 som vrir oss til den reklamen og det som værre er..[/quote']

Jeg joiner dere. Overrated, som det meste annet her til lands.

Skrevet

Er det ikke flott... at ikke alle liker det samme... :P

DA hadde verden blitt kjedelig da... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, ikke sant? Britney Spears er jo for eksempel mye penere! Og så de intelligente tekstene hennes!

::slå meg, spedbarn, en gang til::

:ler:

Skrevet

Ja, ikke sant? Britney Spears er jo for eksempel mye penere! Og så de intelligente tekstene hennes!

::slå meg, spedbarn, en gang til::

:ler::ler::ler:

Din sitat-tyv...

Gjest Anonymous
Skrevet
:ler::ler::ler:

Din sitat-tyv...

Nei, jeg er din sitattyv. Vi er tross alt KG-gift på andre dagen!

:tunge1:

Gjest Madley
Skrevet

Jeg synes han er flink jeg.

Jeg liker tekstene.

Og om dere hadde hørt på noe mer enn akkurat setningen *grisen står og hyler* Så tror jeg dere kanskje hadde endret oppfatning.

Skrevet

Det er mulig det .. men etter det utsagnet - med "musikk" til - faller jeg av lasset :wink:

Gjest Phair
Skrevet

Jøss, fikk inntrykk at jeg var den eneste som mente at denne nissen var oppskrytt. Mannen er irriterende "sympatisk"!

Gjest Poirot
Skrevet

Hvorfor blir du flau over å være norsk?

Tror du alle andre land i verden kun har artister som alle liker og som spiller kuuul musikk?

Tenk om all musikk var lik.... DET hadde vært trist, det!!

Gjest LoisLane
Skrevet
Nå skal "Grisen..." bli barnebok også!

Odd Nordstoga ga ut en barnebok for et års tid siden eller så, Songar for deg og meg, der du bl.a. finner grisesangen.

Skrevet

Det er absolutt ikke min favorittmusikk og jeg holder på å bli sprø av den reklamen, men .. Smaken er som baken... delt :sjarmor: ...

Skrevet

Synes den er morsom, og har skal ha konsert her snart, men billettene ble revet bort, så jeg skal ikke dessverre :-(

Litt morsomt er det at min eldste sønn og kompisen (14 og 16 år) hadde lan og spilte selvsagt musikk de hadde lasta ned. Stort sett går det i Metallica og Linkin Park, men plutselig kom "Grisen står og hylar". Og gutta sang med :wink:

Skrevet
Synes den er morsom, og har skal ha konsert her snart, men billettene ble revet bort, så jeg skal ikke dessverre :-(

Litt morsomt er det at min eldste sønn og kompisen (14 og 16 år) hadde lan og spilte selvsagt musikk de hadde lasta ned. Stort sett går det i Metallica og Linkin Park, men plutselig kom "Grisen står og hylar". Og gutta sang med :wink:

Skrevet

Det var sterke ord, lurven :o

Jaja.

Har ikke hørt så alt for mye av mannen jeg, men synes det lille jeg har hørt virker ok. Synes han virker flink og sympatisk egentlig, selv om det ikke er "my cup of tea" den musikkstilen.

Han har visst fått ganske mye ros for konsertene sine her og der.

Si meg en ting : er det fordi han har dialekt og ikke ser ut som klipt ut fra MTV at du er så flau, lurven ? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...