Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal. Har meldt meg frivillig.

Anonymous poster hash: 05f9c...30c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg antar jeg skal.

Skrevet

Jeg har meldt meg frivillig til å jobbe julaften. Jobber i butikk så vi stenger kl 13.00. For meg som kommer rett til julegeøt hos mine foreldre og skal videre derfra i julebesøk så er det null stress.

Har imidlertid bedt om å få tidligvakt lille julaften. Sa til sjefen at det ikke var noe problem å jobbe sent, men at jeg helst ville jobbe tidlig. Det var 0 problem, siden jeg nesten alltid sier ja når de spør om jeg kan jobbe.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal jobbe en del i julen. Jobber på sykehus. Det er helt greit, egentlig. Kjedeligere for de som er innlagt...

• Liker 3
Skrevet

Jobber i butikk så jeg går fra en liten deltidstilling til nesten 100%, har også sagt meg frivillig til å jobbe julaften (egentlig blitt tradisjon med en kollega, 4året - stenger 13.00) mot fri på nyttårsaften.

Skrevet

Jobbet hele jula i fjor (inkl julaften og nyttårsaften), så i år har jeg fri. Annethvert år hos oss. :)

Anonymous poster hash: 4bd48...9da
Skrevet

Jeg fikk fri 24. og 25., skal jobbe resten :)

Anonymous poster hash: 4da66...61f
Skrevet

Har egentlig sagt opp sånn halvveis, men håper jeg får vakter i jula. Vi holder til på et kjøpesenter, så 25. og 26. er jo uansett uaktuelt, men tar gjerne på meg vakter resten av jula.

Skrevet

Jepp. Julaften + nyttårsaften fra 15:00 - 22:00. Jobber på eldrehjem.

Anonymous poster hash: c02df...94e
Skrevet

Står oppført med kveldsvakt på den 24, mulig det blir noe jobbbytte, men har forbredt meg på å jobbe da ja.

Skrevet

Vi har friii fra julaften til 1. nyttårsdag! :danse: Mulig jeg flekser ut enda litt mer fri enn det også.

Anonymous poster hash: 6d4d4...0a5
Skrevet

Jobber i butikk så ja det blir nok jobbing. Er få som vil jobbe julaften, så vurderer å melde meg til det. Men da mot å få fri lille julaften. Skal feire første jul i eget hus i år, så vil ha tid å forberede til det også. Også har jeg små barn.

Anonymous poster hash: 24e7f...9d1
Skrevet

Jobben min har julefri fra 23. desember, og tar fri 22., så blir nesten to ukers ferie på meg.

Anonymous poster hash: ed721...f69

Skrevet

Så utrolig flott gjort av deg :)

Jeg har fri i hele julen, men en jul kunne jeg tenkt meg å jobbet frivillig :)

Jeg skal. Har meldt meg frivillig.

Anonymous poster hash: 05f9c...30c

Anonymous poster hash: ca8d3...28f
Skrevet

Vil tro det, men aner ikke hvilke dager. Vaktlistene kommer på tirsdag..

Skrevet

Jobber i eldreomsorgen. Skal jobbe i år som alle de andre årene. Ikke mulig å få fri i jula.

Anonymous poster hash: f00ac...594
Skrevet

Jobber hele julen, men har stengt 25. og 26 desember :)

Gjest mainbitch
Skrevet

jeg har fri 23-26, men skal jobbe før det og i romjulen :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...